teman2....

Thursday, September 1, 2016

Photo diary #1 september

as salam semua kwn2,

Salam khamis n welcome september....
ada lg ke kwn2 yg sambung cuti nih? mcmne ngn sambutan merdeka korang?
cuti smlm bt apa? aku duk umah je.... melepak layan movie kt astro heheheh

dh nk ujung2 tahun nih, tak blh dh mls2 bt ntry... hrp thn ni dpt kuarkan ntry lg banyak dr thn lps heheheh... tp tgk lah kan.... bile asik cuti je... blog pun cuti jgk

Mari kite layan gambo yg ada nih... tp paham2 jelah skrg nih PD aku mmg agak mini gitu...
tak mcm dulu gambo banyak


menu kelmarin, sambal ijau petai udang... dok tengok kwn2 tayang sambal petai kt fb aku tergoda gk

kerja maktek ngn si aiyan... sibuk nangkap pokemon

sampai lg tudung baru isnin lps.... terbeli lg 3 lai apa la nasib

selasa terus pakai tudung baru... aku mmg betul2 dh jth cinta kt warna hitam... camne nih oi

makngah tayang pisang tanduk hasil tanaman dia... mak nk bt kerepek pisang kan raya haji nnti anak2 dia nk balik kg

rindu nya nk memanik gini lg..... 6 thn lps nyer gambar nih, kuar kt memori fb.. trs rasa nk manik sarat2 kt baju sndiri



11 comments:

hainom OKje said...

Dah tuko header ek......
Mentang mentanglah gigi cantik tersusun hihi.....
Ai pun ada pisang tanduk pak mertua bagi hari minggu hari tu. Lambat betul masaknya, mau kena humban dalam bonet kereta kejap lagi tu

Kakzakie Purvit said...

Kakak sebab dari kecik dah ada kebun petai jadi macam dah kureng sikit bab petai ni Dana. Tangkap pokemon tu dah tak payahlah maktek. Tudung terbeli boleh pakai tak nak bagi adik-adik. Kerepek pisang tanduk sedap. Memanik ni nak kena tekun baru menjadi. Kakak pun dah malas sekarang ni.

norhidana miswan said...

k Hainom- saja je dr minggu lps la dh tukar, gigi biasa2 jelah kak nom takdok niat puun...
bt kepek lah kak nom... nk grg je kejenya

k Zakie- hehehe dh tak heran ngn petai ye kak... ntahla kak, pokemon ke apa takde pekdah... bdk2 muda bkn dgr kalau kite nasihat

lieyalatif said...

aku hantu petai dana.... tapi siap le angin die...tut tut tekentut2...dah tua aku rasenie...pantang mkn bende beraingin sikit laju je mengentut ko hahahaahah...aku kalo dpt lauk mcm ko tu, mkn dgn nasi panas2 cukup dah...takyah lauk lain...

takpe wey, tudung tu kire reward le utk diri sendiri...

Sue Bee said...

Petai tu feveret SB, abaikan bau yang penting sedap

norhidana miswan said...

Lieya- hehehe antu kite bersama2... tu lah pasan gk mmg kentut2 n senang membuang kire ok lg tahan angin bg aku... tu lah wanita dan tudung tak dpt dipisahkan

k SueB- betul tuh

Jueliza Jamani said...

jue kutip udang jer.. heheheh.. petai tak makan..

ros_reeza said...

Cantiklah kak tudung tu. Berkenan jugak! Aduhhh sambal udang petai. Feveret Ros. Bahaya ni. Makan nasi bertambah-tambah nanti. Hihi

Mommy Cici said...

hahah akak memang tiap minggu beli tudung ek . =p sonoknya. husband dok req sambal udang petai dari masa kita peknen hari tu, tapi tak jumpa petainya -,-;

Warisan Petani said...

Wkmsalam.
Oklah tu.

Norhayati Mohd Isa said...

Sedapnya sambal udang dengan petai tu dana..
Akak masak tempoyak petai udang itu hari dana..
Petai ada lagi.. nak buat sambal tumis pulak lah..