teman2....

Wednesday, September 21, 2016

WW the best satey ever

as salam semu kwn2,

salam rabu

Tiap kali balik kg, ptg sabtu wajib pg pasar lambak ( pasar mlm tp org johor selalu panggil pasar lambak) or tempat aku je kot yg panggil hehehhe

Wajib beli sate abg tu, the best satay ever tau... besar juicy cuma 0.60sen je

ayam ngn daging harga sama... mmg lbh sedap dr sate mahal yg biasa jumpa kt kl nih... 

p/s: bile kelemauan melanda... tensen betul rasanya

16 comments:

Kakzakie Purvit said...

Dekat JB dah tak ada lagi secucuk satey 60 macam tu.

Norhayati Mohd Isa said...

Murah tu Dana masih 60sen..
Kat sini satay shamuri tu pun dah 98sen ayam..
Besar ye satay tu puas makan..

norhidana miswan said...

k Zakie- kt kl ni ada lg yg 60sen kak tp nipis ciput je isi nya

k Norhayati- kt kampung kak... bkn satey samuri je kak satay staiton tu dh rm1.30 secucuk kak oi

Qhaifa Nur said...

Walaupun satenya murah...kualiti ttp dijaga, bestnya dana..

Bahrain said...

susah dah nak jumpa satay murah macam dulu...

aryan azra said...

memang nampak besar2 sate tu..sedapnyaa

Ratu Hatiku said...

Johor gak yg best kan..hehehe.. sya org Johor gak.. :D

Amy Hilmirda Daud said...

murahnya dan satey tu. kat sini memang tak dapatlah.

hainom OKje said...

Ha a.....hakak pun panggil pasar lambak Dana dulu dulu hihi .. la ni sejak dah jadi org KL, kenalah panggil pasar malam hihi...

Sedapnya sate...mak pun suka gak sate kat kg....manis weyh

hainom OKje said...

Ha a.....hakak pun panggil pasar lambak Dana dulu dulu hihi .. la ni sejak dah jadi org KL, kenalah panggil pasar malam hihi...

Sedapnya sate...mak pun suka gak sate kat kg....manis weyh

Maria Firdz said...

Kat kota tinggi ada..Blogger Kathy dan suaminya ada jual secucuk RM0.55 sen.. Sedap.

Maria Firdz said...

Lama tak makan sate nih.. Kena pantang dulu.. Hehe

nurbijen said...

murah tu kalau cuma 60sen dgn saiz besar cenggitu

Kamsiah Yusoff said...

akak pun hantu satay jugak Dana..

Warisan Petani said...

Satay ni kena makan panas2 baru sedap.

ros_reeza said...

Satay Ayam. Nyum nyum.