teman2....

Friday, September 2, 2016

Terbeli barang victoria jackson

as salam semua kwn2,

Salam jumaat semua yek... 

Kisah semalam time rehat ada pulak salesgirl victoria jackson tersesat kt opis... depa kata nk bg demo makeup kejap tgk2 je... pastu dh dia bt demo, touch up sana sini eh2 kami2 yg kata nk tgk je blh terbeli... bkn sorang tp 5 orang yg ter goda, terpedaya, ter kering wallet hehehhe... dasar perempuan kan 

Aku slh sorang dari nya... tp makeup simple2 je... bt nampak muka tak pucat je
Gitu lah seorang wanita, iman nya senipis kulit bawang huhuhu

terbeli set ini.... huhuhuhuhu 

Gambar kiri tu makeup pagi tuh... fokus tang kening tuh... serabut je kan
Gambar kanan tuh lps belajar makeup.... nampak kening tu elok je tak serabut hehehe... 


makeup arini.... biasa2 je... tang kening tu reti calit skit2 je... kene belajar lg bg nampak kemas.... 

p/s: Risau beberapa hari nih dok terdengar berita psl virus zika dh
 sampai kt malaysia... moga kita semua di lindungi dr terkena virus itu... 

10 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kalau suka dan rajin bolehlah Dana
Kakak ni dah tak kuasa nak buat tu semua - malas dah.

aryan azra said...

pandai dana mekap, akak ni tak pandai jadi nak beli alat mekap tu memang takde la nampaknya hehe

Norhayati Mohd Isa said...

Sweet lah Dana..
Pandai dana makeup..
Akak tahu sapu bedak dengan liptiks jer hahhaha

Qaseh Vee said...

saya pun klu nak keluar mesti nak lukis kening . maklumlah tak de kening ... hehehee

Inani Hazwani said...

Cantik !

Warisan Petani said...

Wkmsalam.
Perempuan!

Mas said...

cntik.hihi..beselah pompuan

Diarios said...

mahal dak kak? mampu tengok jelerr hihi
follow sini #241
follow back tau kak :D

norhidana miswan said...

k Zakie- kadang dtg mls jgk kak

k Aryan Azra- takde nye pandai kak, pakai hentam sajo

k Norhayati- pakai boh semarang je nih kak... tak reti nk makeup tebal2

k Qaseh Vee- hehehe dana jarang sgt lukis kening, tak reti sgt kak

Inani- macih adik ku

en WP- hehehehe

Mas- itulah, ada je yg dia akan beli kn

Diarios- besa2 je harga dik... 1 set dlm rm300+

hainom OKje said...

Namanya pun pompuan Dana, mmg senang sangat terpedaya. Sebenarnya bila kita berduit ni, mmg macam macamlah benda nak belinya Dana, cuba poket kosong..... Mahal ke tidak Victoria Jackson tu?