teman2....

Thursday, September 8, 2016

PD versi mini again

as salam semua kwn2,

salam khamis semua... arini rasa mcm bukan ari khamis sbb tak pakai baju batik arini... 
rasa mcm baru rabu hehehe... 

Jeles ooo kt kwn2 opis yg dh mule cuti arini ngn esok... jeles 1000X
Aku mmg lah balik kg gk tp sabtu, bukan sabtu pagi tp petang sbb edy keje lg sabtu tuh huhuhu tu pun dia cube setelkan keje awal kot2 dpt balik ptg huhuhu nngis weii

tp takpelah sbb lps tu aku akan lepak seminggu kt kampung... tp ptg raya haji tu edy dh balik kl

melalut lak, nk cite psl PD kan... mcm biasa skrg mmg PD mini je yg ada ehheheheh 
jgn marah ek kwn2


rasanya ni 2minggu lps nyer masak2... versi sebelum msk

versi utk di ngap... selalu kalu msk ayam bakar mayo gini aku mkn ratah gtu je... edy je mkn ngn nasi


Aku pakai bawal ngn shawl... mmg fail, aku fail pakai shawl sbb tu aku ada tak sampa 10 lai pun shawl... itu pun banyak dh aku sedekah kt maktek or mak yan...
Aku prefer pakai bawal kot, mudah n muke aku sesuai pakai tudung ada awning dr takde, nmpak mcm telur kih3
menu kelmarin... menu org mls gini lah.... ikan goreng bening petola ngn sambal kicap
selalu time ujung minggu edy msti pi bfast kt kedai ngn aiyan... masa ni mama tak ikut... wajib mkn roti telur...
seee muke hepi

majlis perpisahan staf yg dpt pindah balik kg... tu tgh bg ucapan sambil nngis tuh

p/s: naper yek lelaki tak suke guna kan lampu signal tuh.... kadang geram je... dr jauh kite duk tunggu dh dkt pakai msk je... kalu bg signal kn senang... sakit ati lah

11 comments:

Diana Rashid said...

sedapnya ayam bakar tu...cantik kejadian nya..

Kakzakie Purvit said...

Kakak selalu buat sayur bening walau anak-anak dan abang kurang suka. Jadi buat utk diri sendiri. Ayam bakar tu anak kakak sukalah.

Tudung bawal AJ Dana tu betul-betul sama dgn tudung kakak:)

aryan azra said...

sayur bening tu akak pun suka juga

norhidana miswan said...

Diana- heheheh kalau sekor terus lg cantik dik

k Zakie- hhehehe nsb la edy ok je layan bening nih kak, senang keje.... yg paris tu ye kak, sama

k Aryan Azra- senang, sihat pun iya jgk kan

Amy Hilmirda Daud said...

kita samalah dana, kena tudung bawal jugak.
kalau pakai shawl rasa mcm berjam baru siap.

Noriza Abdul Rahman said...

Sama lah kita. Kalau bab nak pakai shawl ni memang berejam nak membelit. Last2 ambik.tudng bawal juga sarung..heee

Qhaifa Nur said...

Geram tgk ayam bakar dana tu, sedapnya
Kak Nur dr dulu mmg setia dgn bawal dana, niat nk pakai shawl tu ada tp tak beli2 lg hihi

Norhayati Mohd Isa said...

Ayam panggang mayo tu menggoda lah dana..
Rasa nak ambil jer seketui tu hahha..

ros_reeza said...

Tahniah untuk yang dapat bertukar tu.. alhamdulillah...

hainom OKje said...

Lama tak buat ayam bakar mayo hang tu Dana...
Muka hakak pun bulat gak Dana tapi hakak belasah aje pakai shawl...gasaklah nak mcm telur ke hape....hihi

Siqah Hussin said...

Bawal or shawl tak kisah kak. Asalkan selesa :) Siqah dah berjinak kembali dengan bawal pulak. Kiki. Sedap nampak ayam panggang tu 😁