teman2....

Wednesday, September 7, 2016

WW bubur org demam

as salam semua kwn2,

ujung minggu aritu aiyan cirit n demam...
tak tau dia slh mkn apa, tp nsb kejap je...
Jd mama msk lah bubur nasi

Simple je pastu masak skit sup daging takde boh lada hitam pun
utk org demam n tak demam sekali

ni mangkuk mama nye... mangkuk aiyan ada bubur n kuah sup je
p/s: geram kadang kt orang laki bwk kete tp tkt sgt nk gerak tkt kete dia tergesel sedangkan besar lg ruang yg ada.... udahla jln sempit ngegada lak

14 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak selalu masak bubur nasi Dana
Tak kiralah sihat ke demam.
Family kakak suka makan bubur sebenarnya.

LiNda said...

Sedapnye bubur nasi, sejuk2 ni teringin lak nk mkn bubur nasik.
Salam kenal sis, baru nk aktifkn blog balik. Jemput singgah blog sy ye :)

Azian Elias said...

nampak sedap tu weiii..

bubur nasi ni masak sesekali mmg best kan.. akak mmg jarang masak bubur.

hainom OKje said...

Bubur ni faveret ahkak jugak tau Dana.... adoiii teringin pulak nak makan bubur curah sup daging cenggitu. Daging tunggu ajelah minggu depan kotnya dapat daging korban hihi

norhidana miswan said...

k Zakie- dana pun gtu gk kak, kadang klu teringin msk je bbr nasi, lauk pelbagai gaya ada

Linda- hehehe itulah tak sakit pun boleh layan kan bbr nih

k Azian- sedap kak, hehehhe sendiri puji lak

k Hainom- geng lah kite kak.. heheh melampau tunggu raya haji terus

Warisan Petani said...

Nak makan bubur nasi ni tak payah tunggu demam.
Sekali sekala tentu sedap, tak cukup semangkuk.

Nooriah Abdullah said...

Mangkok org demam mcm banyak je isi nya tu Dana
Mesti cepat baik ni kena semangkok kan haha
Jgn marah haaa nnt kena jual

adarnadzmie said...

bubur nasi dana nmpk marbeles sgt...
org x demam pun layan sama...hehe

Eray Majid said...

aduh..kan dah terliur. nampak sedap sangat. terus terbayang menghirup bubur sambil berblogwalk.

Qhaifa Nur said...

Aduh, sedapnya bubur org tak sihat ni...

Amy Hilmirda Daud said...

Nampak sedap tu dana. Akak pun suka bubur tapi anak-anak tak berapa pulak.

norhidana miswan said...

en WP- betul tuh...

k Nooriah- hehhehe itu mmg mangkuk bbr utk dana kak, utk aiyan takde boh isi2 gitu hehehhe

k Adarnadzmie- betul tuh... yg tak demam pun lbh2

Eray- sedap lagi2 bt sndiri boleh boh mcm2

k Qhaifa Nur- hehehe org sihat pun blh layan kak

k Amy- sesekali blh la bt kak, boh mcm2 isi msti diaorg suke

Siqah Hussin said...

Alahai.. sedapnya sup daging kak! Orang tak demam pun nak makan camni. Hehe

siti natrah said...

ni tak demam pun laju jer makan kalo sedapmacam ni