teman2....

Friday, September 30, 2016

Udang galah + petai


as salam semua kwn2,

Salam jumaat, selama berhujung minggu bt kwn2 yg dh berhujung minggu

Hati geram je sbb maktek bgtau dia nk rasa nk balik kg, n dia kata tgri ni nk balik kg... siap adik yg kt nilai suruh amik dia jgk... 
Yelah isnin kan cuti, kebetulan arini dia tak banyak keje tu dia nk balik... 

Aku ni kalau ikutkan napsu mmg lah nk ikut balik kg sekali, tp mikirkan edy pun mlm td tak berapa sihat, nk demam batuk2... sian la pulak kn
Tp belum apa2 dh pesan siap2 jgn lupe bwk balik mcm2 makanan best dr kampung hehehhe


Nk cite psl aritu, msk udang galah lemak cili api boh petai sekali... 
Semerbak harum bau dia... bau petai kih3

Sila terliur ye hehehehe 

Pinggan maktek... siap susun gitu bagai sbb nk amk gambo kan

10 comments:

Azian Elias said...

va..va...vaaa..

besarnya udang tu.
siap petai tu dana.

Kakzakie Purvit said...

Petai memang bau dia tak usah katalah..
Tapi tengok udang melingkar dlm pinggan tu yg tak menahan:)

hainom OKje said...

Wahh.....makan udang sorang sorang ek! Hihi....
Boleh jer nak masuk apa pun. Dah tentu kita yg buat dia.Tak pernah lagi masak mcm tu....

hainom OKje said...

Wahh.....makan udang sorang sorang ek! Hihi....
Boleh jer nak masuk apa pun. Dah tentu kita yg buat dia.Tak pernah lagi masak mcm tu....

Warisan Petani said...

Sedapnye udang galah.

Kamsiah Yusoff said...

satu lauk pun dah cukup kalau begitu punya besar dan banyak udangnya hehe

Scha Nazri said...

Kemain susun udang galah tu haaa. hehe.

ALhamdullilah, rejeki saya gak scha makan udang galah harini. hehe

Inani Hazwani said...

Perghhhh ! Mengancam :D

aryan azra said...

amboi dana sedapnya tu haaa, minta sekor hehehe

Norhayati Mohd Isa said...

Bestnya udang galah masak gulai..
Regu pulak dgn petai ...
Wala wala sedapnya..