teman2....

Thursday, March 31, 2016

kudap mengudap

as salam semua kwn2,

selamat hari batik....
arini takde segmen PD, sbb nya.... tak dpt nk kumpul gambar2 utk di kongsi... yg ada pun nan hado lah sgt heheheh

kita cite psl  kudapan ek
Smlm ada bdk jual asam, n buah2 kering...
rambang mata kejap hehehe...

aku pilih aprikot kering
mix kuaci
kacang hijau
kismis jumbo

mmg layan... hehhehhehe

sebungkus rm5.... tp aprikot tuh rm10 sebungkus

kismis jumboo nih pun rm10 se plastik... tp ni dh tinggal separuh dh hehehe... 


13 comments:

Bbwana adienia said...

Semua pun sedap..wana tertarik dengan kismis jumbo tu..

Umie Adli said...

yang putih kat depan dah buat kecur air liur

Cik Da said...

leleh air liuh weii ha2

Norhayati Mohd Isa said...

Sedapnya kudapan tu dana..
Kawan masa mengantuk asam tu bagi akak Dana :)

wahida said...

aku suka apricot tu....meleleh dah ni wei!!

norhidana miswan said...

Bbwana- mmg menarik kismis tuh kan, udahla beso2

Umie Adli- heheheh tulah... selambak gitu kene lyn ramai2 ngn kwn baru syok

Nafira usof said...

bestnye kalo dpt makan kismis skrg nih. masam2 manis.. cerah jap bijik mata nih. asik nak tertutup jer. hahahaha

seraa rose said...

asam masin.. kalau kat kelantan ni kat pasar rm3 sepaket.. rasanya dlm 100 g.. tp kalau beli dalam KB Mall rm5@rm6 100g.. mhal kan.. tp kdg2 terliur beli jgk.. :)

Kakzakie Purvit said...

Rumah kakak ada tu Dana
Tapi yg asam tu tak adalah.. dah tetua ni kurang sikit.
Tapi kalau letak kat nenas sedap tu:)

aryan azra said...

amboi sedapnya kudapan tu, telan air liur akak menengoknya

norhidana miswan said...

Nafira- hehehehe apa lg pi la cari heheheh

Seraa Rose- murah yek, tp ni akak rasa lbh 100g nampak beso isinya... kacang tuh pun banyak puas mkn kongsi ramai2

k Zakie- heheheh yelah asam tuh kadang blh sebabkan batuk tp kalu tambah kt buah2 mmg lagi layan kan kak...

k Aryan Azra- heheheh apa lg pasni cari kak

hainom OKje said...

Tak hengat sambil layan blog dah habis dalam plastik kan Dana

LYAfrina said...

sedap mgunyah ni