teman2....

Friday, March 25, 2016

kulit muka berminyak

as salam semua kwn2,

salam jumaat semua.... selamat bercuti bt kwn2 yg berhari minggu arini...

korang ada masalah kulit muka berminyak tak?
aku nih jenis kulit muke berminyak... kadang rasa blh bt grg ikan tau hehehhe...
tak payah tunggu kuar ke mana2 tgri ddk kt opis pun blh berminyak kulit aku nih...

jd, salah satu cara nk bg minyak nih hilang ngn
absorbent paper lah
Tp idak lah hilang trs, hilang la kejap lps sejam ke apa ada lah balik kadang tuh

penyelamat di kala muka berkilat2

10 comments:

hainom OKje said...

Mak konpius ni Dana mak ni jenis kulit apa tah.... Kering kot. Tp kalau berpeluh, mmg selalu.
Oklah kot berpeluh dpd kering....kering lagilah nampak tak bermaya

hainom OKje said...

Mak konpius ni Dana mak ni jenis kulit apa tah.... Kering kot. Tp kalau berpeluh, mmg selalu.
Oklah kot berpeluh dpd kering....kering lagilah nampak tak bermaya

Nafira usof said...

dulu selalu beli kertas nih. tapi simpan jer sebab nak tunjuk2 kat kawan2. hahahahahahaha

muka zura nih x de lah sentiasa berminyak. tengok hari. kadang2 ok jer. kadang2 berminyak gak. tapi kalo berpeluh, ye! selalu peluh. maklum jer lah kan~ hahahahaha

Amy Hilmirda Daud said...

tak terfikir pulak nak beli kertas tu. muka akak pun jenis berminyak jugak.

Kakzakie Purvit said...

Anak dara kakak selalu beli ini Dana sebab kakak memang ada membercard Watson.

norhidana miswan said...

k Hainom- hehehe akak jns kering kot kalu tak berminyak...

Nafira- hehehe simpan je? udahla mahal... kene ddk opis jelah kalu jns berpeluh berminyak mcm akak nih

k Amy- hehehe lps nih blh try bel lah kak

k Zakie- dana pun member watson kak... suke bli brg2 jenamanya

Inani Hazwani said...

Nani pun kulit muka berminyak T_T

Aida Salleh said...

akak plak jenis cepat berpeluh...so tisu berkilo diperlukan sepanjang masa...hehehehe...

TukangKebun said...

Happy belated anniversary.
Cuaca sekarang ni memang cepat berminyakkan muka.

LYAfrina said...

mesti ada dlm h/bag ni