teman2....

Monday, April 1, 2013

hadiah anniversary ke 3

as salam sume kwn2,

salam isnin sume... bulan baru dh kan, cpt nyer masa berlalu dh msk bln april dh... pejam celik pejam celik kang dh sampai akhir thn 2013....

ntry kali nih adalah edisi menunjuk yek, heheheh... alah sesekali je,bkn tunjuk pe pun, saja nk tayang hadiah anniversary aku, thn lps tak dpt hadiah tau huhuhu... tp bukan nk mintak sgt hadiah pun, kalu dh ada rezeki terima je kan, yg pentingnyer hubungan kami kekal bahagia pun dh cukup...

hbeg AD je, kebetulan hbeg mmg dh uzur, pastu sambar sekali sandal bata seketul

hadiah aku utk edy, aku nk mintak HP gk tp takde yg berkenan

p/s: heppy bday utk 2org kwn blog ku pd 31 mac
mama mia ngn mama alesya semoga diberikan kesihatan yg baik n hepi disamping family tersyg

20 comments:

Kakcik said...

Kasih sayang yang ikhlas itu adalah hadiah yang paling bermakna, kan? :)

emy pokden said...

wah best2 dpt hadiah 2 terus...

LYAfrina said...

wow..besnyer dpt h/bag baru.. yela.. kdg2 tu kt bukan minta.. tapi kalo ada kt bsyukur kan.. sbnarnya saling memberi antara suamisteri ni, kt akan rsa lbh dihargai & kasih sayang makin b'bunga-bunga kan.. tak salah sesekali di hari istimewa..walaupon sekucup ciuman ;-)

eika_jps said...

cantik handbag n kasut sis....sebenarnya hadiah tak penting...yang penting kasih sayang n ingatan tu yang membahagiakan kita kan sis....anniversary eika pn tak dapat apa tp yang terharu.. sbb cukup kol 12mlm babah wish n cakap dia bahagia dgn perkahwinan dia...terharu sbb dihargai...hehe...

Acik Erna said...

Walau pun tak minta..tapi bila dapat hadiah sangat seronok kan dana..tahniah

norhidana miswan said...

kakcik Nur- betul tu kakcik.... itu paling utama

Emy- sesekali.... sekali ngn hadiah bday kot ahak2

Lyafrina- kebetulan dia nengok hbeg akak udah uzur bebeno, dh rezeki alhamdulillah... kalu takdpt pun takde nk bergaduh bagai

norhidana miswan said...

Eika- betul tu dik, ucapan pun kadang dh ckp bermakna kan...

Acik Erna- betul tu acik....

Daddy Ziyyad said...

happy 3rd anniversary...moga berbahagia hingga ke syurga :)

ieda immi said...

cantik dik
happy 3rd anibersary dana
akak doakan semoga bahagia berpanjangan dan panjang umur berdua selama2nya ;)

norhidana miswan said...

DAddy Ziyyad- mekasih2, amin2

k Ieda- mekasih kak...

JaSSNaNi said...

wahhhh.. beli hadiah untuk diri sendiri... akak pun tengah mencari kasut yang tahan lasak ni.. biasa kita pompuan.. kalau dah sedap 1 kasut.. itu je yg kita pakai sampai lunyai... lawa dik kasut tu..

dya said...

dua aset paling penting tuk wanita..^^

Munnafendy said...

bab2 bg hadiah ni paling lemah...kadang2 hari2 penting berlalu cmtu je.. :p

Qhaifa Nur said...

seronoknya dapat hadiah anniversary...suka, suka..

Tihara said...

sandal bata tu lawo sangat..hepinya dapat present :)

my notes said...

happy anniversary ! ... pemberian ikhlas tuh lbh ptg ...

lizz said...

happy anniversary...waa bestnyer dapat hadiah...

norhidana miswan said...

k Jassnani- itu edy yg bg lah kak oi, aku beli kt dia sandal HP tu je... aku jenis tak suke pakai kasut sampai lunyai la heheheh

Dya- betul2.... apa lah pmpuan tanpa hbeg kn

Munnafendy- heheheh takpe dik, bkn selalu blh dpt hadiah nih

k Qhaifa Nur- betul2...

k Tihara- macih kak, kaler hentam saja

My Notes- betul2, macih kak

Lizz- sesekali dik, tq

lieyalatif said...

Hepi anivesary beb...sori taublambat aku wish kat sini....

Cantik pressie ko...berbunga2 hati dpt henbeg idaman yeee dana hehehehe

Moga korang terus bahagia selalu...amin

Cho Zila said...

amboi bestnyer aniversary dapat hadiah.. eloklertu berbahagialah dengan hubungan itu... semoga kekal slamanya...