teman2....

Friday, April 19, 2013

mak jemah

as salam sume kwn2,

udah petang baru bt ntry dasar ampeh, bt pengubat rindu korang nih... aku kasi tayang gambar mak jemah
ni keje mak tek nyer lah, papa dia pun suke bt gaya gini kt dia, dh 2-3hari ni asik tayang muke mak dia je kan, bosan lak korang...

ni lah mak jemah kesayangan aku.... buah hati pengarang jantung aku

p/s: tak sbr nyer nk balik mengundi kt kg, nk amik cuti dr 1 mei sambung sampai hari mengundi, kalu 6hb tu dpt cuti kn best

18 comments:

Aine Ainun said...

Alalalaaaa mak jemah tomeyyyyy... sat lagi aiyan gigit bru tau pgil mak jemahh..tgk gg die tajam tu

eika_jps said...

comelnya mak jemah kak dana.....nie mesti baru pas mandi...hehehe

Munnafendy said...

panggil la bang jemah,..baru macho..hehe :p

sy balik hari je mengundi..pastu cabot balik puchong..pdhal sbnrnya 6hb tu dah start cuti bsalin :)

norhidana miswan said...

Aine- heheheh... dia suke je

Eika- ya betul tuh

Munnafendy- hehehe pak jemah ek...
akak mengundi kt johor dik jauh, itu psl nk cuti lama2... jaga diri tau jgn lasak2 tinggal tunggu ari je munn tuh

Mimi Azirah said...

igtkan mak jemah mana....hehehe

norhidana miswan said...

Mimi Azirah- mak jemah bujang heheheh

Qhaifa Nur said...

pujaan hati juga dana..comel aiyan cubit pipi karang...

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- hehehe cubit kak, pp nk tak gebus tu

Acik Erna said...

ooo..mak jemah kecik rupanya..comell..

Amanina said...

singgah sini :)
mak jemah kecik molek..comelnya

Papa Mifz said...

comel...:)

Zulfadly said...

harap2 ada cuti 6 mei tu, lama btol kak cuti, siap berkempen ke, hehe

Tihara said...

ini pak jeman namanya..cumel la aiyan,muka hepi jer..

patutnya dapatlah cuti 6 hb tu kan ;)

my notes said...

assalamualaikum ... gelak sakan dia yer ...

rinduan citarasa said...

hahhhaaa. mmg kan adik beradik kita mmg suka sakat anak2.
sian bolat kn sakat ngan mak teh..
heehhehehe

dana. bestnya cuti lelama

Liza Razak said...

alolo comelnya mak jemah junior ni !! :)

LYAfrina said...

alahai..kiutnyerrrr

aizamia3 said...

memang comel mak jemah sorang ni.. ;)