teman2....

Thursday, April 18, 2013

photo diary edisi AKU

as salam sume kwn2,

sebenarnyer aku takde banyak gambar nk letak, tp aku nk letak gambar aku dulu sampai skrg nih, dulu mungkin aku penah letak tp kali ni lg banyak lagi.  kalu di kenang2 zmn dulu kelakar pun ada tau... meh2 aku tayang kt korang ek, sile jgn gelak tau

aku dr muda mmg tak bnyak beza kot, mmg jenis bdn besar, bdn aku naik gile2 masa aku kt U, aku mmg takde aktif sukan apa2, itu psl senang naik bdn


ni raya thn 2006
awal 2007, masa nih aku msh keje kt UTM skudai lg

bln 4 2007 aku kursus utk mule2 msk keje gomen, kenal kan sebelah aku tuh blogger Zana Nordin ,blogger  Lieya Latif pun ada kursus sekali tp takde gambar ngn dia
ni bln 5 thn 2007 kursus kt tmn negara, rompin



pertengahan bln 5 2008 masa ni induksi umum kt intan


ni raya thn 2008, msh maintain lg masa nih

ni lak raya 2009, dh nampak naik kan

ni raya thn 2010...

masa aku awal peknen baru 2-3bln gitu , awal 2011


masa ni aku dh 9bln pertengahan 2011

lps naik cuti bersalin, akhir 2011

dh mcm makcik kan, pertengahan 2012, naik betul bdn aku masa nih

september 2012 makin gumuk, kwn memanik dtg umah k Umi pepari yg mmg teror memanik

akhir 2012 dh turun skit


lps beratkins ada lah turun skit april 2013

p/s: hrp2 raya nnti boleh la turun banyak skit kn

25 comments:

ieda immi said...

seronok tgk pic dana
dana yg akak kenal melalui FP dan jumpe kat umah kak azue kan ;)

wajah dana x berubah .. smapailah 2013 tuu , nampak sedikit berbeza .. ;) mgkin sbb beratkins koot ;))

lieyalatif said...

Teruskan dana diet tu...dah nampak byk sgt perubahan...tang muke tu mmg nampak.....ringan kan badan bile kite tak karbo lebih....aku rase mcm bersemangat sikit sejak diet low karbo nieh sbb badan dah fit...kawan opis aku pun ade yg polo ..seronok bile diet same2 nieh......

oloo ko letak pic mase kursus pa tu terus aku rindu saat tu kooo...tu leee pemula kehidupan begelar staff gomen heheeheh

lizz said...

makin lawa tahun by tahun...n dah nampak kurus...teruskan diet k...

rinduan citarasa said...

chaiyok2
pasti bjayaaaa.
teruskan usaha

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..gelak saya baca ayat " dah macam makcik kan"..


aizamia3 said...

huhuhu.. itu yang ai rasa sekarang ni.. senang naik.. susahnya nak turun.. uwaaa...

Cho Zila said...

dana .. i like... nanti tunjuk lagi tau.. akak nak tengok dana berjaya.. akakpun nak berjaya juga kurangkan berat badanni..

Qhaifa Nur said...

sekarang ni kak nur rasa tak susah nak kurus tapi cara yang betul lah...

semua gambar tu jadi kenangan dana..cantik

lelamaisara said...

ohh kak dana pernah keje kat utm skudaui ke..hubby sya keje kat sane kak..;)

akak memang dah nampak turun la...cantik..:)

norhidana miswan said...

k Ieda- seronok +kelakar kn, aah kite penah jmpa dulu kak... muke tembam tu mmg tak blh nk bg ilang kak

Lieya- hehehe tp kadang2 aku tercheat gk, trn tak banyak sgt tp kire ok lah jnji ada penurunan... ahak2 itulah masa kursus tu kite tak kenal kn, cume aku tau ko yg selalu ngn zana

Lizz- heheheh macih2

k Ayu CR- doakan ye kak, macih2

Daddy Ziyyad- ahak3 tp mmg betul kn doc

norhidana miswan said...

k Aizamia3- tp dana mmg pyh sgt2 nk trn berat

k Chozila- hehehe ok, tp lambat lah kak nk tunggu kuruih tu

k Qhaifa Nur- betul tu kak, tp dana takmo mkn ubat yg mahai2 tuh kak, bt atkins tak gune duit, mmg kenangan terindah kak

Lelamaisara- aah, somi keje kt bhg mana? akak dulu keje kt BPA kt bangunan pentadbiran nun, kalu fakulti tak kenal akak

Acik Erna said...

berjaya juga diet dan kan..tahniah dana teruskan

Acik Erna said...

berjaya juga diet dan kan..tahniah dana teruskan

norhidana miswan said...

Acik Erna- boleh la skit2 acik, itu pun kadang kantoi gk...

my notes said...

assalamualaikum ... bkn susah nak kurus / diet . motivasi mesti tnggi , disiplin , kuat semangat ... semoga berjaya

Papa Mifz said...

tahun 2006 tak pakai cermin mata lagi eh...;)

Qasey Honey said...

QH pon begitu juga la..mkin hr mkin mbesar la pulak..tu xmkn mlm tu...klau mkn nth cmne la gamaknya...hehe

mamyharraz said...

seronok dpt tgk pic lama akk.
mmg nampak perubahan dari tahun ke tahun.
yg penting skrg lebih cunnnn :D

emy pokden said...

Tiba2 gambar ku jugak menyelit...

wahida said...

nok, aku terus terang ni, mmg banyak perubahan lepas ko beratkin ni nok...tahniah...teruskan tau...aku sokong ko...

caiyok!!

Marsha~ said...

ha ah... turun banyak jugak ni....... apa rahsia mu???

norhidana miswan said...

My Notes- w`salam,betul mmg susah sgt

papa MIfz- aah lum rabun lg heheh

k Qaseh Honey- dana membeso bagai juara sgt2 dh kak

mamyHarraz- hehehe banyak la ko makin cun dik oi

Emy- ahak2 kenangan tuh wei

k Wahida- tp aku turun skit2 je kak,mmg kene banyak sabo kan bt atkins nih

k Marsha- hehehe diet atkins kak, lainla mcm akak mmg dh semula jd selim melim

Alin In D House said...

wau kak dana berjaya jgk turunkan berat badan. huh tak sabar nak kuwus.... berat benor nak bwk yer..

Zana Nordin said...

waaa..nampak dah perubahan wei..
baju peplum tu kena alter...nak loose tu..he he he..

acaner ler aku nak kuat semangat beratkisn cam korang erkkk....

alahai..pic masa kursus pa tu...ha ha ha...kurus kot time tu...aku rasa cam lain jer rupa aku...

pepari said...

dik.. gambar last tu jeles i dik... hehehe