teman2....

Tuesday, April 16, 2013

pengintai tercomei

as salam sume kwn2,

mood utk bt keje sgt lah ke laut tp nk tak nk kene bt keje gk... cumenyer lemau skit lah, walaupun bos tkde kan, tetap ke laut mood aku... kadang mcm mls nk lyn fb ke blog ko, mls nk bt ntry baru...bkn ada sgt pun org jenguk heheheh...

skrg nih alhamdulillah si aiyan dh makin laju jln nyer, dh makin kuat kot rasa tulang kaki nyer, kejenyer berjln je ke dpr ke blik, dh dkt 2thn baru pandai jln, tp takpe aku bersyukur sgt2.... yg penting raya ni dh boleh berlari kt kg hehehe...

aiyan nih sejak dua menjak nih mmg suke menyekodeng, dia suke pijak bantal pastu intai kt tingkap tgk bwh, tgk kete lalu2... kadang takde apa pun tp dia suke tgk luar... ptg2 nk bwk jln bwh kadang mendung nk ujan, so duk pusing2 dlm umah je lah.. tp comei sgt kalu nengok gaya dia mengintai tuh heheh, kadang sampai lama dia duk tepi tingkap tuh...
(maap lah kwn2, ntry kali nih ntry membebel lebih yek)

aku takde katil, tido kt tilam tebal je  yg 12inci, senang lah dia naik turun

p/s: duit gaji minggu dpn dh kene beli kain raya nampaknyer

23 comments:

Kakzakie said...

Kawan mat salleh kakak rata-rata tak pakai katil Dana. Mereka guna tilam tebal/tinggi macam Dana. Dia kata senang..

Aiyan dah berlari baru tahu siapa yg tak terkejar:)

Kakcik said...

Kakcik pun takde katil dalam bilik tidur. Tidur atas tilam je. /)

eika_jps said...

jgn cakap takda sapa jengguk...eika tiap2 hari bukak blog sis...lg selamat tido atas tilam sbb klu atas katil masalh plak klu terjatuh...mcm kes eika masa azroiee 7 bln jatuh katil...huhu
lepas tu terus beli baby court...

bestnya aiyan nanti jenuh kutip duit raya...hehehe...confirm sis tak terkejar aiyan berlari..

inazamri said...

apa la yg di intai tu ye...nampak comelnya gaya ayyan dok intai tu heheh

mamasuri said...

ala cian nyer anak aunty ni...mama papa kena bawak aiyan cuti2 mesia kot..aiyan nak kuar berjalan2 tu..

JaSSNaNi said...

clever la aiyan, susun bantal tebal2 lepas tu panjat ngintai org.. haaiipppp.. :D nampak ape tu?
alo lo lo... mama aiyan boring giler la tu.. sabar ye..

norhidana miswan said...

k Zakie- ohooo kire biasalah tu ek kak tak berkatil bagai... hehehe bt masa nih terkejar lg kak

kakcik Nur- kalu yg ada anak2 kecik takdelah risau sgt jth katil kan kakcik

Eika-hehehe mekasih eika,aiyan bby court pun takde dik hehehe

k Inazamri- ntahla kak, nengok kete gamaknyer

Emy- hehehe yelah2 nnti2 aku bwk la dia jln2 selalu

k Jassnani- dia kalu dh mengintai tuh kadang sampaikan kite duk sblh dia pun dia tak pasan kak

dya said...

ala2..comey ni dak ni..dah pndai dok mengintai..nak tngu ice cream lalu kot???hihihi

Qhaifa Nur said...

kalau kat rumah akak dana, bantal jepun jadi sasaran...
sabar aiyan nanti bole jenjalan kat luar..

Alin In D House said...

amboi dok skodeng saper tue! beshnyer nak skodeng baju rayer. tahun nie alin tak rayer. huhuhuhu..

norhidana miswan said...

Dya- heheh icekrim jarang lalu, kalu ada pun hari minggu je hhehe

k Qhaifa Nur- hehehe mama dia tak rajin sgt bwk jln2

Alin- apasal lak tak raya? kalu ye pun berpantang still lg blh smabut raya hehehe

Acik Erna said...

Dana memang comel aiyan mengintai

Aine Ainun said...

ehehheee...comey je die terintai2 tu..itupn perkembangan dia jugak tu...=))

norhidana miswan said...

Acik Erna- heheh itulah geram je, kadang mlm2 pun sibuk nk mengintai gk

Aine- itulah, tp nyer kadang dia sbk mengintai tak sedar dh kt tp apa lg jth lah

lieyalatif said...

hahaha bijak bijak si aiyan nie...

die skodeng papa dah balik keje ke tak kot dana heheheeh...ke ngintai awek ni aiyan heheheeheh

lizz said...

kemain lagi ayyan kusyuk nengok aper la tu...siap panjat atas bantai lagi tu...pandai dier...

norhidana miswan said...

Lieya-hehehe ntah la tak tau apa dia sekodeng, dia suke nengok bdk2 main kot tak pun nengok kete

Lizz- panjat bantal baru clear pemandangan, mmg khayal kalu dia tgk luar tuh

aizamia3 said...

alah.. sekarang pun ada katil tapi angkut tilam letak kat ruang tamu tidur.. ;)

norhidana miswan said...

k. Aizamia3- hehehe umah dana nih mmg takdak katil itu psl lah kak, tp ok gk lah utk keselamatan itu bdk

NM03 said...

jom shopping raya

Tihara said...

comelnya aiyan
sejak pandai berjalan ni mesti nak ajak mama keluar kot.. :)

norhidana miswan said...

k NM03- itu kene tunggu gaji dulu kak hahahk

k Tihara- heheeh itulah kot kak...

izzah said...

aiyan dah makin bijak la tu...dia tau dia xsmpai nk jenguk tingkap tu, tu yg dia bertambah akal gi pijak atas bantal plk tu....alahai si comel aiyan ni....