teman2....

Tuesday, April 2, 2013

Peplum gaya ++ size heheheh

as salam sume kwn2,

arini ringkas n padat, bizi like bee.... huhuhui

mari2 sume nengok mama aiyan ber peplum, selalu korang nengok yg kurus selim melim je kan ber peplum, tp aku yg ++size nih pun tingin gk nk menerai kan... sile jgn gelak or muntah ijo ye kwn2...

gigih ko, aku sabtu ptg menjahit lace n manik kt baju tuh, kosong sgt kan... siap gk n bile dh siap ahad tu apa lg, kene lah pakai hari isnin hehehe


mule2 letak gambar separuh je kt fb tp pastu ramai lak suh tunjuk gmbr penuh...

amik gambar dr bwh hehehe 

lagi.... lagi sile jgn gelakkan peplum ku... 

versi kaki ke depan... 


p/s: salam takziah bt en Abil atas pemergian k Gee ke rahmatullah pg td, semoga en Abil tabah n sabar...
al fatihah utk arwah k Gee, semoga rohnya dicucuri rahmat...

17 comments:

JaSSNaNi said...

dikk.. memang nampak dah hasil ko ber atkins ni dik.. syabas.. teruskan usaha lagi.. semoga berjaya... :)
cantek la.. baju raya nanti sure ramai pakai fesyen ni kan..

Qhaifa Nur said...

cantik sangat...sukanya kalau akak yang pakai he..he..

takziah buat keluarga arwah...

Acik Erna said...

assalam dana..cantikny..pandai dana menambahkan cantiknya baju tu

Cho Zila said...

tengok kat fb dana.. oklertu.. cantikper... akak pun teringin kalau macamtu...

eika_jps said...

meletop la sis....nak menerai gak la lepas bersalin nie....sis nie best la sbb bleh jahit baju sendiri...klu dekat eika dah tempah...

dya said...

x semestinya org yg +++++ x bole guna lah kak..lagi cantik wat..nmpak penuh jek.x lah cm kene tiup angin ..melayang abis...

akk gojess dgn peplum tue ^^

norhidana miswan said...

k Jassnani- heheheh turunnyer skit jelah kak, tp gumuk ke kurus aku nk pakai gk

k Qhaifa Nur- akak pakai msti lawo, akak selim

Acik Erna- w`salam acik, macih acik

k Chozila- hehehe cantik bg org gumuk lah kan kak... akak kurus pe, boleh je try

Aine Ainun said...

chantek2...=))))

dana boleh tempah ni...=))

lizz said...

cantik...kreatip betul...

lieyalatif said...

cantik dana...mmg cun...suke aku sbb ade lace tu...mmg cun...aku pun tingin nak pakai...tapi tu laa tak jumpe lagi yg betul2 bekenan .....

norhidana miswan said...

Aine- macih2, hehhe ni bkn jht sndiri

LIzz- macih2 lizz

LIeya- ko pakai comfirm cun melecun, aku ni menerai selai je kot, tkt nk bt lg, tkt tak jd

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

cantik ape..
sy sampai skrg lom ade lg koleksi peplum..
dana jahit sendiri ke lace tu. shantek!!!
raya nnti plan nk wat baju ade border lace gak.. hahahha
dh pk psl raya walhal pose lom abis ganti.. huhuhuhu

norhidana miswan said...

k Leily- macih2, aah lace tu je jht sndiri kak... kebetulan ada border lace kt umah yg tak gune lg...

lelamaisara said...

hai kak dana....cun + comil = cun melecun la kak..:)

Alin In D House said...

Amboi kak dana ber peplumlar pulak... cantik tue... pewiiit..

norhidana miswan said...

Lelamaisara- macih2, cun ke dik... ke kamu nk amik ati akak je

Alin- sesekali dik, teringin

Granny Hani said...

warna grey ni cantik.Si pemakai pun lawa...Suka la.