teman2....

Tuesday, May 15, 2012

aiyan ngn kataknyer

as salam sume korang,

sorry arini aku tak sempat nk ber BW ke blog korang lg, aku ada kursus arini n esok...
takmo cite banyak2 nk tayang gambar aiyan ngn kataknyer... mlm td papa baru sampai dr outstation kt Kuala Terengganu, balik tu mule2 nmpak patung penyu, pastu bile papa msk semula, tgk2 ada katak besar nih... heheheh
kelip2 mata aiyan tgk ngn tgn dia yg tak sbr nk pegang katak tu....

besar tak katak aiyan

nsb lah aiyan tak tkt kt katak tu

27 comments:

kakcik said...

Mak aih... besarnya katak tu!

Qhaifa Nur said...

tentu aiyan suka...besarnya..

nur anis said...

wahh..besar sungguh tu..

ct rahani said...

besarnya.. hepi la aiyan yer.. auntie pinjam bole? hehe..

lelamaisara said...

huwaaa...besarnya katak die..Alesya ada katak jugak tp tak besar macam aiyan punye...:)

norhidana said...

kakcik Seroja- hehehe papa dia yg belikan kakcik, tak sangka besar tu

k Qhaifa Nur- heheheh... suke kot kak,nsb tak nngis

Nur Anis- heheheh tau pun, akk pun terpanjat

Ct Rahani-mmg besar sgt,dh nk sama bsr ngn mak nyer

Lelamaisara- heheheh... biar blh gune sampai bsr nih

Marsha~ said...

hahaha.. comel katak aiyan... auntie pinjam bleh??? auntie suka color hijaaaaaauuuuu

norhidana said...

k Marsha- hehehe mekasih2 auntie... tak blh pinjam kang aiyan takde geng katak...

lieyalatif said...

umang aiiii...besooo gile katak tu heehehehe...aiyan baik2 tau nanti kene hempap di katak gergasi tu kang hehehhehe.....

Rtp Farra Arisha said...

how big it was! hehe ternyata anak kecil suka bermain dengan dengan katak camni. :)

intan_blur said...

besarnye aiyannnn...aiyan dah ade geng la skrang..hehhehehe...

LYAfrina said...

owhhh..besonya bear katak ayyan..smpai besar leh gna ni

a.samad jaafar said...

katak pra sejarah tu hihihi..

norhidana said...

Lieya- heheheh... al maklum papa dia yg beli,tgk saiz lah katanyer

Farra Arisha-heheheh bdk kecil ni terima je dpt apa pun

Intan-heheheh tp dia tak suke sgt sbb katak ni amik space tido dia

Lyafrina- betul tu dik

en A. Samad- heheheh yelahtu agaknyer

Ros said...

Assalamualaikum norhidana,

Besarnya katak ni....he.he.he...nampak aiyan pun suka sangat tu...

izan mama mia said...

wah..beso kan main....beso dr tuan nie...

So Shy Lady (SSL) said...

bsar gdabak smua menan tp syok dbawa pluk kan aiyan!

Kakzakie said...

Besar sangat... lebih besar dari mama ayyan lagi si katak tu..

norhidana said...

k Ros- w`salam kak... hehehe mmg bsr,mule2 je suke

Izan- hehehe itulah dia, mama dia pun tepanjat tgk

SSL- nk pluk pun tak blh, dpt peluk tgn je... hehehe

k Zakie- mmg bsr sgt kak... aiyan tak suke sgt sbb jd kawasan jajahan dia makin kecik

wahida said...

besar giler tu...

nasib ayyan tak takut katak tu...

CheNamNam said...

omak haiiii bapak besor menatang katak nehhh..udah besor dari aiyan dahh hahhh...berani eh diyer ngan katak besor tuhhh...gud boy..!!


psttt banyak binatang peliharaan umah ko..ngan penyu nyer lagikk..ekekeke

inazamri said...

tu dia weiiiiii...mak oi besar sgguh kata ayyan ni.Lately akak pun suka toys katak2 ni.tingin nak cari yg comel2 gantung kt kereta hihi

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

amboii besarnya katak aiyan.. sampai overshadow org kat belakang tu.. kekeke.. eh eh.. penyu aiyan samalah ngan penyu kakak alin... same colour lagi haa... cuma kakak alin punya dah tercabut matanya.. kakakaka.. ganas betul kakak alin kan.. hhihi...

sahromnasrudin said...

katak tur prgang aiyan?? dia tak takut ke?? huhuhhhh

norhidana said...

k Wahida- hehehe mule2 mmg suke pastu dia tak suke sbb bsr sgt

CheNam2- heheh itulah dia, papa nyer yg belikan almaklum lah kak... penyu tu pun baru beli sekali ngn ktk tu huhuhui, arnab ada dh sekor

k Inazamri- hehehe dia bkn main suke kak... mule2 jelah

k Ratna- heheheh tulah dia kak... suh papa beli kck je dia beli besar sesangat... ohoo sama ek penyuu tuh... aiyan pun dh cube korek2 mata penyu tu

en Sahrom- heheheh tak takut lak... suke ada lah

Cik FaRiZaM said...

besar nye katak dia......

۞ s.m.i.l.e ۞ said...

besarnya katak tu..hehe