teman2....

Tuesday, May 29, 2012

aiyan gi knduri kawin

as salam sume kwn2,

pagi2 buta dh bt ntry ko, arini nk setelkan fail2 kerja atas meja aku, smlm baru sampai bertimbun2...
org jawa kata `ngobor` ... pg2 bute dh bt ntry al maklum lah...
cite ahad aritu, gi knduri kawin bdk opis aku kt seksyen 32 shah alam, aiyan pun pg sama n aku angkut mak ngah juga mak tek... pas tu jln2 kt GM klang sana...
pg knduri tu jnji sekali ngn kwn baik aku pn Emy,...

Jom lyn gambar, mls nk cite pnajang2

apa pesen ni, sakit kepala ke

mood sgt hepi dpt jln2

suke betul kalu tau org amik gmbr dia

disebabkan bwk hadiah bsr, aiyan tpaksa tido kt riba mama

muke budak baru bangun tido

tuan punya blog yg makin booolat

darin n action

budak boolat 

tak mo lyn mama dia pun

bersungguh2 mkn biskut

tahniah pantin... yg pmpuan tu yek

aiyan dh 10bln tp kck di bandingkan darin 3bln

anak masing2 takmo tgk kamera

dua org BFF yg sama tembam ngn baby nyer

siapada org payung lg

mama borak2 aiyan ngn darin pun sama

mama suri-darin `muat dh ni nah`,nnti beli lg


p/s: kami berdua kt opis ni mmg terkenal 1 kepala, otak gile2... member supink, geng susah senang sama2

21 comments:

POSH76 said...

suker aiyan gi kenduri...santek penganten tu serba kuning...

Jo-Blogger said...

tu anak sulong ka?

lieyalatif said...

amboi2...aiyan dating ngan darin yeak...kemain lagi hah....patut laa aiyan bersiap smart2 hah ...dah tau ade awek cun hihihihi....

kakcik said...

Aiyan dah pandai apa ya? Merangkak? :)

LYAfrina said...

MSTILAH AIYAN SUKA SGT.. SBB BLH TGK DUNIA..BLH JLN2 KAN..

Kakzakie said...

Kalau Ayyan sihat dia dah lebih besar dari itu Dana... kena redha sebab sekarang ni dah jauh lebih baik dari dulu asyik kena ke hospital je...

norhidana said...

POSH76- mmg suke dia kalu nk ajak jln kak hehehehe...

Jo-Blogger- aah aiyan anak ptama

Lieya- heheheh... harus la smart2 kn

kakcik Seroja- baru pandai meniarap n pusing2 kakcik

Lyafrina- mmg suke... kene biasakan dia jln2 kalu tak bosan gk kn

kak Zakie- alhamdulillah kak, dana redha ngn ketentuan nyer...

Azian Elias said...

makan kenduri.. best..ni kan dah musim cuti sekolah.

Qhaifa Nur said...

bestnya aiyan makan nasi kenduri...

lelamaisara said...

wah aiyan..jalan2 tak ajak kaka Alesya eh...

mia izzati said...

amboiihhh aiyan ngan awekk tuuuuu

Munnafendy said...

sayunye sy tgk aiyan kak...

ct rahani said...

comel la aiyan pakai baju camtu.. apa nama ek dana lupa sudah.. hehe.. dulu2 suka jugak pakaikan aidil baju camtu..

norhidana said...

k Azian- aah kak, kalu cuti sekolah kire musim knduri kawin kn

k Qhaifa Nur- aiyan tak mkn knduri tp mama ngn papa nyer kak heheheh, dia tgk je maklum takde gg

Lelamaisara- heheheh kakak alesya lg lah rajin jln2

Mia Izzati- heheheh jgn jeles yek

Munnafendy- naper dik? aiyan dh ok... dibandingkan dulu2

Ct Rahani- jumpsuit la ct,betul dak heheheh...

Marsha~ said...

kemain aiyan sengih sampai telinga org amik gambar dia.... amboi sedap sangat ke biskut tu, bersunguh2 dia makan... mintak auntie sket boleh???

norhidana said...

k Marsha- hehehe dia skrg nih mmg pantang org amik gmbr sengih manjang... skrg nih 1 kotak biskut tuh utk 2-3hari je kak

Karukord Jagau's said...

suka begambo tu >_<

izan mama mia said...

best g kenduri ... puas hati kali ni ada pic tuan blog...

sahromnasrudin said...

kecil yg sgt cumil si aiyan nie

norhidana said...

en Jagau- mmg dia suke org amik gmbr dia heheheh

Izan- heheheh tuan blog yg makin gumuks tayang gk diri ye

en Sahrom- heheheh... macih2

Che Rosliza Che mat said...

suka aiyan gi kenduri ya...