teman2....

Wednesday, March 15, 2017

ww menggunung tinggi

as salam semua kwn2

Salam rabu penuh keceriaan....

Sebelum ni bakul tu takde baju pun ada skit je lipat bila bakul tu ada balik, menggunung sampai tak muat2

huhuhu aku mmg mls nk lipat lah... selalunya edy ngn maktek yg rajin hehehehhe

8 comments:

nurbijen said...

sikit lagi tu Dana..
Akak punya, tiga kali ganda dari tu nak kena lipat...
phew...

norhidana miswan said...

k Nurbijen- ayoooo fengsan kak oi

- dieyana - said...

hahha, kite pun mcm tu lah, sgt malas nk lipat, tapi apakan daya, malas ke tidak, kena jugak, nanti cari baju tak jumpa, mula lah kite nak mengamuk..hahhaa

nurul fatin adiana said...

hahaha...orang perempuan kebanyakan tak suka lipat kain..asik cari mood nk lipat..same ler kita

Adam said...

Saya kalau kawin, nak cari bini yg rajin lipat baju. Bukan setakat rajin tapi minat lipat baju.

Adam said...

Saya tak lipat baju dana, lepas basuh saya gantung dalam amari. Baju saya pun tak banyak.

Bila nak pakai baru saya gosok. Lepas gosok gantung semula. Untuk sorang maybe ok, cara tu.

Cik Rose said...

Bab melipat ni, 'rajin' sangat Rose pun. Hikhik

hainom OKje said...

Nasiblah ada orang rajin lipat Dana. Kalau semua tak rajin, apa jadi? Haha....
Terkenang zaman masa kerja, baju menggunung satu katil haha..