teman2....

Friday, March 3, 2017

Bila dh penat sangat

as salam semua kwn2,

Salam jumaat semua kwn2,

Maaf semalam takde ntry, yelah gambo pun takdok camne nk bt ntry PD kan.

Arini opis ada bt potluck sempena bday bln januari n februari, bizi skitlah tlg2 apa yg ptt... ni baru dpt duk tempat sendiri bt keje n bt ntry ni kejap.

Skrg jadual sekolah aiyan tiap selasa n khamis ada aktiviti kt luar, sebelum ni hari rabu je aktiviti luar nya.  Semalam time balik sekolah lps dia abiskan jajan sebungkus ngn airkotak, patut senyap je... masa berhenti kt susur nk msk ukay perdana tuh nampak dia tido, amik gambo jap.... masa ni tgh benti lampu merah tau, lampu merah nk naik ukay perdana mmg lama...

Sampai kt paking umah pun dia tido lg... siap tunggu dlm 10 minit, sampai maktek pun dh balik umah n siap amik video tido dia. Nsb lah lps kejutkan mandi dia tak meragam.


penat sangat dia.... ntah aktiviti apa lah dia bt

tgk jari tuh msh comot ngn jajan lg, ni kt paking umah dh ni... 

10 comments:

Nafira usof said...

terserlah sungguh kepenatan nya kalo tgk gaya tido tuh.
takpelah.. asal dia sonok kat sekolah, tido kepenatan pon x pe lah yer.

aizamia 3 said...

comel je tengok dak Aiyan ni. Ntah bila kita dapat jumpa kan.. dak Nuha pun makin besar dah.

Norhayati Mohd Isa said...

Memang penat sungguh tu Dana..
Tambahan ada aktiviti luar..

Azian Elias said...

loth bonar dia tu Dana.

NEKCIK said...

Nikmat tido

Warisan Petani said...

Superman tengah berehat.
Jangan kacau.

Ainniah Zulkefli said...

nampak letih sesangat tu. macam dah mencangkul lama bawah panas matahari. haha. gurau je

Mar Mansor said...

syoknya dia tidur

hainom OKje said...

Teringat dulu masa kecik kalau naik keta mmg layan betul kalau tidur hihi...Mcm Ayyanlah tu.
Banyak aktiviti kat sekolah kot Dana

LYAfrina said...

Olor sian aiyan.. Nmpk penat sgt