teman2....

Monday, March 13, 2017

Roti Telur dan Aiskrim

as salam semua kwn2,

salam isnin semua kwn2..... tak sabar nk tunggu minggu depan, yeyeh jln lenggang seminggu ehehhe tp yg tak bestnya opis lenggang jgk sbb ramai yg cuti balik kg. 

Cite ahad kami, selalunya mmg ahad aku jarang sgt msk sarapan.... mmg bfast kt kedai, sellu kami bfast kt kedai melayu tp sbb kuar umah pun dh dkt kul9 mmg compom roti canai dh abis kt situ. Jd ajak la edy pi mamak ali maju yg dkt2 umah. 

2 roti canai utk mama, 1 roti canai 1 roti tlr utk papa n 1 roti tlr potong utk aiyan hehehehhe

Selalu kami ddk bhg tgh2 tp sbb dh penuh kami ddk lah bahagian tepi, terddk sebelah box aiskrim pulak mmg nahas.


sampai 2 tgn dia mkn heheheh... dulu dia tak pandai mkn cicah kari skrg dh teror dh
Betul2 sebelah meja kami.... apa lagi

pagi2 dh layan drumstik coklat nih

tu pun dia tak puas hati sbb nk aiskrim mama yg plastik biru tuh

Ada hati nk amik aiskrim lagi... mmg tak boleh la... 

p/s: org lelaki nih mmg tak reti guna butang dlm lif yek, kadang pelik dh msk tu tlg lah tekan kan butang buka bg org lain jgk msk.... nsb la edy tu selalu terlebih prihatin klu msk or kuar lif, bg org sume kuar or msk dia sanggup tekan/tahan pintu lif

11 comments:

Kakcik Nur said...

Wah...pagi-pagi dah layan aiskrim tu... :)

aryan azra said...

sedapnya makan roti canai, teringat royi canai yang arwah mak akak buat sedapnyalah

amboi aiyan tu tak cukup ye satu aiskrim, nak lagi tu..bestkan aiyan pagi2 makan asikrim, acik pun suka juga hehehe

Nafira usof said...

mmg carik pasal lah kalo duduk sebelah peti eskrem. kalo anak2 zura konfem x senang nak makan dh selagi x dpt eskrem.
dh dpt eskrem baru duduk diam.

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- lps sarapan takpe kot kakcik hehehehe

k Aryan Azra- mak kite bt jgk sedap kan kak... lagi2 sekerim org lain bayarkan

Nafira- hahahah tak pasan mule2 tuh, nsb lah aiyan dgr kata mkn dulu rot tlr tuh baru blh amik sekrim

Norhayati Mohd Isa said...

Hahhaha..
Can ayyan lah dapat aiskrim pagi hari tu Dana..
boleh pulak nak layan dua kali aiskrim ye..

Warisan Petani said...

Si Aiyan or emak dia yang giller aiskrim pagi2 tu

nur diyana said...

Petang2 ni terasa sedap pulak tgok roti canai tu.
Hihi..salam ukhwah dari saya.

hainom OKje said...

Sapa kata org lelaki tak prihatin? Tu....jejaka idaman Malaya pengarang jantung hang dah buat tu Dana. Laki saya ye dak? Hihi..

Tetiba pulak hakak teringin nak makan roti canai weyh

raihanah said...

wah sedap2

Amy Hilmirda Daud said...

Pepagi lagi dah makan ais krim ...
nasib baik kedai tu tak jual otomen, kalau tak pepagi lagi aiyan dan shopping otomen :)
Bab lif tu memang biasa Dana, kekadang dia nampak kita dah dekat dengan lif saje aje dia tekan tutup tak nak tunggu kita.

Cikna said...

Arghhh, craving giler tgk post ni(on diet)...
2 bende febret cikna ni, klu roti canai banjir kuah dall mmg menjadi kegilaan cikna, 3kpng pun blh...😀