teman2....

Thursday, March 23, 2017

PHOto diary #7 2017

as salam semua kwn2,

Selamat hari khamis..... selamat hari gaji kwn2 yg dh gaji arini, semoga berbelanja secara berhemah hehehhe mcm nasihat utk diri sendiri je kan, almaklum dr semalam asik duk usha Lazada nyer sale

Aku biasalah bila rajin msk, hari2 aku masak.... tp bila mls.... kalau blh tiap2 hari nk mkn kt luar hehehhe
Nsb la edy jns tak banyak bunyi, bila kata mls msk je dia pun kata jom mkn kt ali maju, or dia kata nk `saya bungkuskan lauk ke?` hhehehehhe senang hati betul kan itu kadang bertambah2 lemak mls bini nya nih

Tp tak blh la selalu2 mls kan, kang laki aku cari umah lain naya



Kari burung puyuh ngn sayur sawi jepun msk bening... ni rasa dh rajin sgt dh ni sbb siap msk syur

Ada kwn bagi sambal belacan, aku pun msk lah lemak labu ngn sawi jepun di padankan ngn ikan masin grg


Awal petang ari ahad, tekak tingin nk mkn cucur udang... gigih bt mkn ni sambil lyn CSI

suke pesan bubur ayam ni kalau mkn kt kedai siam dkt2 umah

somtam... tp kurang pedas... masam manis sume dh ckp

isnin mlm baru nih, kwn2 ajak jumpa.... ddk sekitar kl tp ssh sgt nk dpt jumpa semua...
kebetulan ada sorang kwn yg dr jb dtg itu kumpul2 tuh


sedapnya.... ada kwn yg mmg selalu amik tempahan di buatnya cheese tart nih...terasa2 dlm tekak lg kesedapan

kalau dh jumpa kejenya borak jelah... si aiyan bg hp baru duk diam kejap

borak2 je kejenya..... aku mmg suke duk ujung2... 




10 comments:

Mommy Cici said...

kita kalau lepak suka duduk ujung and tepi. senang nak keluar ke tandas ke apa ke. heheh

kita kalau lpak bawak bebudak memang payah. memacam kena umpan bagi senyap

aryan azra said...

sedapnya nampak chesse tart tu..

aizamia 3 said...

oh!Lala.. mama mia.. dapnya Dana tengok menu tu..
Ni kalau akan makan hari2 mahu kembang setaman balik akak ni..

Norhayati Mohd Isa said...

Terliur pulak tengok cucur udang dana petang hari ni :D

raihanah said...

sedap-sedap semuanya kak dana

- dieyana - said...

sdpnya cucuq udang tu...cis tart!!

NanyFadhly said...

tap...tap..tap.. ( kedengaran air liur menitik di atas meja ) kbai!

Wa said...

Semuanya sedap2 ni..

hainom OKje said...

Aduh Dana....sedapnya cucur udang, hakak buat cucur ikan bilis 2 hari lepas. Udang lagi sedap ek...
Edy sayang bini dia weyh

Cik Rose said...

cucur tu yang sedap tu.. minum petang.. semalam Rose buat cucur jagung..