teman2....

Tuesday, March 21, 2017

si gendut dan 3 keping roti

as salam semua kwn2,

salam selasa semua yek kwn2,

Pg td agak liat nk bangun, mlm td jumpa kwn2 yg dh lama tak jumpa kul 11 lebih baru sampai umah, aku ni dhla jenis org tido awal... tp sbb lama sgt tak jumpa kwn2 tuh... pg jgk lah jumpa, bila dh borak mmg tak sedar dh lwt mlm... 

Si aiyan ni mmg peminat roti gardenia sapu lepa coklat gardenia, kalau mama tanya nk berapa... 

Dia jawab
`Aiyan nak 1 pastu nak 2`... mula2 aku ingat dia nk 2 keping je rupenya nk 3 keping. 
Mama yg slh paham aiyan dh kire btl2 kan... 


semalam petang nih, siap bwk roti ngn coklat msk bilik suruh mama sapukan... 


kalau mkn tak sah kalau tak comot ngn coklat

p/s: Taska dkt opis aku nih kene rompak malam semalam, aduhla mcm2 betul.... taska pun nk di rompak... manusia2

8 comments:

imm hassan said...

hehe comel je kira nak satu pastu dua..😝

ishh bahayanya taska pun nak rompak. diorang cari ape😱😱

shalimar yusof said...

dap err dia makan roti..achik sha nk cikit...
bhya betul skrg..tu yg cikgu2 bg balik tabung budak2 kt tadika takut nk simpan..

Kakcik Nur said...

Berselera Aiyan makan ya... :)

norhidana miswan said...

k Imm- itulah kira pesen apa ntah, dlm 7k jgk kerugian nya

Shalimar- meh2 boleh je kongsi tp tak blh usik yg 3 keping tuh, itulah skrg nih taska pun diaorg nk rompak

Kakcik Nur- aah kakcik tp ttp jgk dia memilih mkn

Inani Hazwani said...

Wahh suka makan roti ye Aiyan. Heheh. Allahu, zaman sekarang kak orang bukan kira dah tempat nak merompak. Harap tak ada hilang apa apa lah.

Mrs Anna said...

alahai blh geng ngan auntie suka mkn hehe

raihanah said...

cuti sekolah diorang ni makan banyak. samalah kat rumah saya ni

hainom OKje said...

Nanti nak try beli coklat gardenia. Sedap pulak tengok Ayyan makan hihi