Wednesday, March 1, 2017

karpet mak dh sampai kampung

 as salam semua kwn2,

Selamat hari rabu kwn2,

Minggu lps aku ada usha kapet patchwork utk mak, send gambar2 kapet kt grup wassap suh mak pilih, mule2 suh adik2 aku pilih... mcm2 pilihan last2 baik suh mak je pilih udah dia yg berkenn kt kapet aku.

Dia dh pilih, 26hb trs aku wassap kwn aku kata nk oder, 27hb  transfer duit esok tu kwn aku kata trs kedai pos barang... semalam 28hb barang dh sampai kt kampung....
Bgs betul kwn aku nyer kerja... pantas

Senyum je mak aku kata makngah masa tgk kapet tu
Aku yg belikan kapet tu pun rasa hepi bila mak aku suke.... apa lah sgt beberapa ringgit duit gaji kite di share dengan mereka kan.

ni pilihan mak aku

ni perbualan semalam.... hepi je rasa dpt bt mak hepi

itu kapetnya yg bergulung belakang mak aku... 

p/s: Hrp di permudahakan urusan edy nk beli umah, bkn umah baru tp ttp aku bersyukur akan ada  umah sendiri bkn umah sewa lg

17 comments:

  1. Zura pon suka kapet ginnih, senang nak cuci. kalo kapet bulu2 tuh susah nak cuci kalo kotor. lagi2 kita yang ade anak kecik nih, susah nak elak dr kotor kan.

    Moga urusan beli rumah dipermudahkan. Aminnn.

    psttt.. CBB eskrem masa mula2 buat dulu memang bergadoh jugak dgn delisha sebab dia x caya tu bukan eskrem. mama dia kata, kalo x caya amik rasa satu. haaaa.. dah rasa baru paham. kah kah kah kah.

    ReplyDelete
  2. moga urusan edy dipermudahkan. tak kisah rumah baru atau lama yang penting rumah sendiri.

    ReplyDelete
  3. Bagus dana.. kongsi rezeki, lagi murah rezeki.. Insya Allah :)
    Semoga Allah permudahkan urusan dana and family utk belikan rumah... Tak baru tak apa, janji rumah sendiri... boleh kumpul modal sikit2 utk renovate nanti :)

    ReplyDelete
  4. Pasti mak Dana doakan dana sekeluarga murah rezeki kerana pemberian kapet tu.
    Kalau kita dapat sesuatu pemberian dari seseorang, kita doakanlah murah rezekinya.

    ReplyDelete
  5. Cantiklah karpet tu dana..
    Bunga nya timbul..
    Macam real jer..

    ReplyDelete
  6. cantiknya cadar tu.

    semoga dipermudahkan semuanya kak

    ReplyDelete
  7. Happy lah mak..lg2 pmberian drp anak kan..


    Alhamdulillah dana. Lya doakan moga dipermudahkan.. X kisahlah rmh baru k 2nd, y penting fungsi dia ttp sama.. Tempat tinggal n aset msa tu.. Lya fhm rsa tu..eksited sgt kan.. Mudahan ada rezeki dana n husb..

    ReplyDelete
  8. Nafira- betul tu senang nk cuci pun iye... macih utk doa yg kau kirimkn

    Shalimar- kadang dia simpan je bwh katil bkn guna

    k Amy- macih akak

    k Nurbijen- yelah kak, bila dia kata teringin trs rasa nk belikan...

    En WP- hrp2nya gitu lah en WP...

    k Norhayati- aah jns 3d gitu nih kak... harga pun berpatutan

    Inani- sapa yg pilih hehehhe

    Mommy Cici- bkn cadar dik, kapet patchwork tuh

    Lyaafrina- alhamdulillah... macih lya

    ReplyDelete
  9. cantik karpetnya..betul tu dana selagi boleh gembirakanlah ibubapa kita kan, macam akak ni hmmm..gembirakan mertua je la sekarang ni hehehe.

    ReplyDelete
  10. Ibu mana yg tak suka terima pemberian anak, Dana weyh..... Mesti terus simpan tu, tunggu Raya baru bentang.
    Setuju! apalah sangat pemberian kita kalau dibandingkan dengan jasa yg ditaburkan buat kita selama ini. Nanti bergandalah Allah balas tu

    ReplyDelete
  11. Wah meriah rumah kan...senang klau ramai nak lepak lepak..tinggal bawak bantal jer Dana

    ReplyDelete
  12. Memang tak rugi pun gembirakan hato mak... mesti berbunga2 hatinya kan?!

    ReplyDelete
  13. Moga dipermudahkanNYA.
    Tak kisahlah rumah apa janji harta kita sendiri..

    ReplyDelete
  14. sekarang memang banyak pattern patchwork kan. cantik2 sampai juling mata nak pilih. yang mak akak punya ni, kalau Ain, tak berani nak golek2, takut layu plak bunga cantik tu hihi

    ReplyDelete
  15. cantik karpet tu...bagi mak pula tu..bertambah-tambah mak gembira

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...