teman2....

Tuesday, March 14, 2017

kami sehati sejiwa kasut sama

as salam semua kwn2,

salam selasa semua... 

korang suka tak pakai baju sedondon ngn pasang n anak2 korang kalau kuar pi mana?
aku suke sgt, tp kadang ssh nk cari baju yg sedondon kami 3 beranak... TP nya kami jarang lah sedondon sgt... tp kalau dpt sedodon 3 beranak cun jgk lah kan

Time raya jelah kami sedondon selalunya hehehehhe


bdk tu tayang kasut baru.... sbb kasut pi sekolah dia dh sempit


sambil tunggu kasut mama, kami ber swafoto lah... 

nk bt peace tp lambat sgt... punya lah ssh nk dpt gambo yg cun

dpt kasut yg mama idamkan cuma color yg mama nk takde saiz, dpt yg belang2 pun ok lah


p/s: Dlm proses dptkan semula emas yg penah ddk kt ar rahnu...  hidup biasa kejap ada susah senang kan

20 comments:

Petak Bunga said...

haha.. biasa raya je baru dapat pakai sedondon..

al - lavendari said...

kami selalunya berdondon-dondon .. hehe.

Mommy Cici said...

wah sedondon.

kita tak suka sangat pakai kasut. so tak dapat bersedondon dengan bebudak tu lah. hehehe

tinggi tak interest arrahnu kak? biasalah tu kan. kita pun turun naik jugak -__- janji jangan hilang terus sudah.

lieyalatif said...

rajin gak sendodon tapi dulu...dgn kalo pi hari sukan dayyan hahaahaha..nak sokong team die kononnyer....

smart wey kasut tu...aku suke....

raihanah said...

sedondon, sama taste gitu

Sanisah Sabu said...

assalamu'alaykum~ folo sini kat 261 (^___^) salam kenai dari is/kak is

Sanisah Sabu said...

kadang sedondon, kadang kalau nak pi mana-mana tu, takdan keluaq umah baju anak-anak dah kotoq... terpaksa tukaq... jadilah tema warna-warni (^___^)v

Mrs Anna said...

salam singgah hari selasa katanya...hehe
kite malu sedondon huhuuu

Acik Erna said...

Besar dah buda encem ni dah sekolah pun kan dana

Acik Erna said...

Besar dah buda encem ni dah sekolah pun kan dana

Norhayati Mohd Isa said...

Cantiklah dana..
dapat sama warna lagi cantik kan..

Akak dulu2 suka sedondon..
Skrg dah malas pulak hihihi

norhidana miswan said...

Petak Bunga- itulah kalau hari2 biasa kadang senada tp bkn la baju sama

Pak Ngah Allavendari- heheheh tu yg cun tuh

MommyCici- akak baru2 ni je suke pakai kst gini sejak dh tua, interest tak tinggi dik, terjamin lg dr kedai pajak biasa

Lieya- hahahha hari sukan mmg lah kan or klu ada aktiviti apa2... sjk dh tua klau tak pakai selipar jepun aku pakai kst

k Raihanah- hehehe kadang2 senada tp tak sedondon

Sanisah- wsalam tq sbb follow, btl jgk kalu ada anak kan, sedondon kjp je

Mrs Anna- malu2 tp mahu yek

Acik Erna- dh beso dh acik, dia thn dpn darjah 1 acik...

k Norhayati- itulah kak tp kadang edy tak bnyak warna yg blh sama.... akak ada anak perempuan senang sedondon2

shalimar yusof said...

Sha pun suka nak sedondon ngn anak2..huhu..sweet kan

zeera lily said...

memenjang tak sempat nak sedondon kita nih

tenku butang said...

kasut macam tu selesa dipakai kan.. suka gak kasut macam tu

norhidana miswan said...

Shalimar- btl sedondon mmg suweet je nmpak

Zeera Lily- hehehhe... tp klu anak dh pandai pilih bj sndiri ssh nk berdondon

Tenku Butang- aah selesa nk lari ngejo anak pun mudah

hainom OKje said...

Akhirnya dapat kasut yg diidamkan.......nyanyi sikit, akhirnya.... hihi...
Dengan Ayyan, Ayyan sekali dapat habuan ye Dana.

Inani Hazwani said...

Cantiklah kak kasut tu. Sukaa pulak Nani. Hehee

Jueliza Jamani said...

sedondon gituuu

Amy Hilmirda Daud said...

Akak pun suka sedondong. Kalau ramai-rami boleh tau ni anak sapa... heheh.
cantik kasut tu Dana. Beli kat mana tu?