teman2....

Wednesday, December 21, 2016

WW si kuning ku syg

as salam semua kwn2,

skrg ni sana sini cite psl tkr kad bank kan... mcm2 spekulasi kn

Awal bln lps aku bt penukaran kad bank online, ngn maybank2u... dlm tgh bln ke dk2 akhir bln terima lah kad baru tp baru semalam aku aktifkan.

Sayang si kuning, dh hampir 10 tahun berkhidmat... msh elok lg
selamat tinggal kuning ku syg


tahun 2007 aku bt kad kuning tuh, masa mule2 keje sini 

p/s: sana sini dh ada air tp nape kt opis takde air lg aduhla... gini lah bangunan lama2... sadis

13 comments:

Mommy Cici said...

sayangkan kad lama T_T

Inani Hazwani said...

Nani pun dah settle dah semua hal kad ni. Hehe.

tiga lalat said...

kalo xde api elektrik ok lg mak kann, tp kalo xde air mmg merana., huhu2

Kakzakie Purvit said...

Yg lama tinggal jadi kenangan aje.
Tetap kena guna yg baru juga.

Amy Hilmirda Daud said...

Dana dah tukar dah... akak belum lagi

norhidana miswan said...

MommyCici- itulah syg sbb tak rosak n blh guna lg

Inani- tulah tp syg oooo kad nih

en 3 lalat- tp kalu kt opis ni takde lektrik rasa nk pengsan panas ooooo

k Zakie- btl lah tu kak, jd kenangan2an

k Amy- dh tkr kak, online je senang aritu

raihanah said...

saya pun sudah, dah 2 tahun pun

Qhaifa Nur said...

Dah tukar Dana kadnya tp tak tahulah salah tekan password..kad akak x leh guna..

Nk reset password kna byr 12 hinggit...nk menunggu tu yg x sanggup..sabar ajalahhh

Aida Salleh said...

Akak ada kad tak tukar lagi...huhuhuu...aritu pergi officertu kata kad boleh guna sampai April..terus senang hati. banyak masa nak tukar. Hehehheee..

Cikna said...

Cikna xkuasa nk tuka,nak2 org tgh ramai ni, tggu kena sekat baru tuka... Baru ni jiran2 bgtau mummy klu xtuka kad baru, duit xblh keluar pndi je diaorg m'jaja cerita mcmla diaorg keje ngan bank...;-(

hainom OKje said...

Betullah Dana... kad kuning tu mmg nostalgic. Zaman hakak mula mula keje dulu guna kad kuning tulah...

Warisan Petani said...

Kalau sayang, simpan buat kenangan.
Zaman dulu2 Xpakai kad kuning tu, kalau nak amek duit kena beratur panjang.

TukangKebun said...

Salam Bahagia Dana,

Tukang Kebun punya pun baru sampai,belum aktif lagi.