teman2....

Thursday, December 15, 2016

PD cacamarba rayyan izzan

 as salam semua kwn2,

salam khamis arini yek, dh lama btl tak pakai baju batik time ari kamis... stok baju batik aku dh takde lah, yg ada pun jns corak batik... itu pun aku rasa dh bosan pakai yg sama je huhuhu...

Lama dh kn tak bt PD, asik bt ntry ringkas2 je kan... dasar malas kan
Arini ku kumpul2 tp kira mcm versi rayyan izzan kot, sbb banyak cite psl dia

Rayyan izzan tak ikut gi opis arini sbb dia duk umah ngn papa, edy dpt mc sbb dia mcm nk dmm batuk n selsema jd aku suhla dia jaga aiyan arini... esok tpaksa bwk pi opis jgk lah. Mama mls nk cuti rehat lah ddk umah je pun kn


bersungguh mkn fettucini carbonara... mmg peberet dia

asal main hp aku msti selfie, pnh selalu kt gallery ngn muke dia

hari pertama ddk kt opis kul 2 lebih dia tido... pnt sgt lah nih


ni hari ke 2 dia kt opis aku, suruh menulis ngn melukis dh bosan, ini lah kejenya...
tabung siling aku di kejekan

time lunch, suke lah dia bila ada org melayan dia melukis, mewarna gini

gambar pagi td dr parking kete opis, arini awal sampai aiyan tak ikut sekali
walaupun mmg tak msk tudung ngn baju tuh sbb dua2 bercorak, aku nk pakai jgk tudung baru nih hahhahaha


p/s: ingat dpt la balik kerteh bln 12 ni tp edy kata dia tak dpt cuti bln ni, huhuhu sedih oooo lama tak blk kerteh.... lama tak jln  jauh2

15 comments:

Kakcik Nur said...

Sesekali pakai pakaian ikut suka hati, ok juga 😊

Kakzakie Purvit said...

Musim cuti sekolah ramai yg bawa anak ke pejabat:)
Jgn main PC mama sudahlah Aiyan.

Amy Hilmirda Daud said...

cantik tudung dana tu.

norhidana miswan said...

Kakcik Nur-betul tu kakcik... gsk lah org ckp pe

k Zakie- tp dana tak biasa bwk aiyan pi opis, ssh nk bt kje kak... tp sesekali blh la... ni nk wat cmane kan

k Amy- hehehe tq kak...

Inani Hazwani said...

Behave je dia dekat ofis mama 😊

Kamsiah Yusoff said...

seronok bdk tu bila ada yg rajin melayan dia..

Bbwana adienia said...

Best la dpt ikut mama pi opis kan..hehe..terkenang zaman sekolah dulu slalu ikut mama wana pi opis..hehe

Bbwana adienia said...

Best la dpt ikut mama pi opis kan..hehe..terkenang zaman sekolah dulu slalu ikut mama wana pi opis..hehe

Nooriah Abdullah said...

Edtnya Ayyan kan dok opis time ibu keje ni
Sukahati je nk main apa saja lukis warna dan mcm2
Sabo jelah Dana akan pun tk balik kmpong jugak huju

hainom OKje said...

Sok kalau dah ada adik, penuh muka adik Ayyanlah pulak Dana.

Hihi....nak pakai sangat tudung baru punya pasal, sanggup baju tak match pun ek Dana. Dasar pompuan mmg gitu Dana hihi...

TukangKebun said...

Syukur Alhamdulillah Dana sekeluarga sihat.

Lama tak dapat blogwalking banyak sangat bergerak kaki ini ke sana ke sini.

Samalah kalau anak-anak cuti sekolah ini kena mengikut ke opis habislah semua barang di selongkarnya hehehe....

Qhaifa Nur said...

Seronok Aiyan ikut mama gi opis yup..
Tgk mcm opis tu dia yg punyai..penuh mainan dia huhu
Cantik apa tudung tu..

Warisan Petani said...

Singgah aje.
Nak komen tudung Xreti.
Nak komen orangnya... aah no komenlah.

ros_reeza said...

Letih Aiyan ye... tido lena tak tu...

tiga lalat said...

wahh, jeliternyer mkcik nih., hikhik2