teman2....

Wednesday, December 28, 2016

WW Ikan di meja kenduri kawin

as salam semua kwn2,

salam rabu

ahad lps ke kenduri kawin di jln duta, tertarik ngn hiasan meja nya... ikan comel dlm gelas... 
teruja aiyan.... sibuk amik gambar siap suh ikan senyum lg heheheh


ikan hidup tau ada lah dlm 4 ke 5 ekor

bersungguh2 nk amik gambar ikan hhhehehhe... 

12 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kalau kakak pun tertarik Dana
Tak pernah kakak jumpa lagi tapi ini idea yg menarik juga kan:)

hainom OKje said...

Mesti mak pengantin ni orang yg cintakan hidupan laut Dana....tak pun kot diver ke mana tahu hihi,,
Ayyan dari tepi nampak dah berisi sikitlah

Inani Hazwani said...

Teruja dia nak ambil gambar tu kan :)

Aida Salleh said...

wowwww...sangat rare ni...kalau akak pun akak ambik gambar tau :-)

Norhayati Mohd Isa said...

Bagus idea ni..
Boleh kanak2 leka melihat ikan2 tu dana
Sementara nak mengambil makanan..

Beriye Ayyan tangkap gambar..
Ikan tu pun senyum tengok ayyan suka :)

Petak Bunga said...

comel juga wat hiasan mcm ni..
kecil2 ikannya

norhidana miswan said...

k Zakie- kan kak, dana pun jakun aiyan lg lah hahahha

k Hainom- hahaha mak pantin ni tailor kak, btl ke kaknmpak berisi, ramai jgk ckp camtu

Inani- itulah, kite tgk pun teruja jgk nengok ikan comei2 tu berenang2

k Aida- kan kak...

k Norhayati- btl kak, tp tak blh di tinggal bdk2 tu ngn ikan2 ni, tkt sedar2 ikan2 tu mati dlm tangan hehehhe...

Petak Bunga- aah comei dik oi...geram nengok

Cik Rose said...

comel.. Rose pun suka kak.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tak pernah jumpa lagi hiasan meja macam ni. Cantik.

Jobdirumah Buat Duit said...

Cantik hiasan meja ada ikan.

TukangKebun said...

Terima kasih kongsi Dana.
Menariklah idea ini, lain kali boleh tolong adik-adik yang nak kahwin.
Ikan guppy punyalah banyak dalam kolam hehehe....waterplant pun ada kan.

LYAfrina said...

menarikk