teman2....

Friday, December 2, 2016

7 Tahun dulu


as salam semua kwn2,

salam jumaat

Arini mmg sejuk betul lah, dhla opis ni dh makin ramai yg cuti... makin sejuk lah jadinya

Td pg bukak fb, eh eh ada gambar nih... kenangan 7 tahun dulu

Ya tarikh ni family edy dtg merisik.... 

Kami tak bertunang... lps merisik tuh bln 3 tahun depan nya kami pun nikah... 


dh mcm apa dh ngn rambut gitu pesen wolverin tuh

14 comments:

Inani Hazwani said...

Wahh kak Dana buat throwback. Heheh :)

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi comey jer pasangan ini :)

aryan azra said...

comey sangat tu...best juga tengok gambar2 balingbelakang macam ni kan

Kakzakie Purvit said...

Sebab jauh nak ulang-alik Johor-T'ganu.
Risik ok terus on ajelah kan

Dah 7 tahun ye Dana.

Bbwana adienia said...

Tahniah kak..dah 7thn..moga bahagia hingga jannah..amin

Bbwana adienia said...

Tahniah kak..dah 7thn..moga bahagia hingga jannah..amin

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

kejap je kan 7 tahun... masa ni tengah rancak berfotopages kan dana? hhihihi....

re: akak pun sama dana memang fobia dgn ulat pada pucuk paku. akak dah ckp kat suami akak.. ni kalau ibu jumpa ulat sekor je ibu serahkan kerja2 siang pada abang ye... hahaha... mujurlah 2 trip beli pucuk paku takde jumpa walau seekor ulat. pernah jumpa ulat masa siang pucuk paku sebelum2 ni.. pastu akak tak pegang dah. siap masak pun akak takmau makan sayur tu.. kehkehkeh...

Amy Hilmirda Daud said...

Kejap aje dah 7 tahun kan Dana.

Nurul Nuha said...

wah cute je pasangan ni romantik

Adam said...

Saya rasa yg ni saya dah komen tujuh tahun dulu.
Saya kata menarik. Memang saya kata tu.

Adam said...

Saya rasa yg ni saya dah komen tujuh tahun dulu.
Saya kata menarik. Memang saya kata tu.

LYAfrina said...

wahh..
kenangan mengusik kalbu...

Siqah Hussin said...

Kenangan indah dalam hidup akak. Seronok jugak tengok throwback kat FB kan kak :)

Mommy Cici said...

tahniah kak dah 7 tahun.

kita 7 tahun lepas tengah buat apa ye. masih huhahuha lagik rasanya