teman2....

Tuesday, December 6, 2016

mama kene paw lagi

as salam semua kwn2,

salam selasa semua kwn2... 

Aku penah cite ngn korang kan, yg aku ada jual2 skit2 barang kt pantry opis... 

Mcm 3in1, air mineral, air kotak, gula2 n sikit jajan2... jd bila barang2 dh makin abis kene lah topup kan, ujung minggu baru nih ajak edy pi kedai borong kt nsk wangsamaju tuh.  Edy kata dia cari paking dulu, selalu2nya dia ngn aiyan tunggu dlm kete je tp aritu, dia msk sekali ke kedai.

Apa lg, punyala sengih lebar si aiyan tuh... mule2 dia paw menan pastu dia paw kek lapis apollo coklat, mmg itu feveret dia
Ingat dh abis, dia paw pulak potato craker yg jenama win2 tuh... 

Pastu sibuk nk tarik sendiri troli tuh... amboi2 mentang2 la ada barang dia


dok usha2 jgk yg lain nsb dia tak terpikat

papa nk tarik pun dia tak bagi
melengkapkan tema `hitam itu menawan`.... baju itam arini

7 comments:

Amy Hilmirda Daud said...

Nasib baik dia dia tak penuhkan troli tu .. :)

Naily's Kitchen said...

sikitnya ayyan pau mama..lain kali pau lebih sikit tau ayyan..hikhikk

Kakzakie Purvit said...

Kalau dah mama pun beli tudung tak sudah,
Samalah Aiyan pun nak juga shopping mana yg berkenan kan Aiyan kan:)

Tengok Aiyan ada spider panjat baju mama Aiyan!

Siqah Hussin said...

Hehe. Suka paw mama tau.. best! :D

Mommy Cici said...

hahah samalah kak. Lihin kalau pergi kedai ke mana ada je lah cukai dia. memang takleh bawak duit cukup cukup

Warisan Petani said...

Untung Aiyan.
Kalau masukkan sampai penuh satu troly pun Xpe.
Banker ada tukang bayar.

hainom OKje said...

Nama pun budak Dana, mmg lah suka nampak jajan ni. Apa lagi! Ambik peluanglah paw mama hihi...