teman2....

Monday, December 5, 2016

hitam itu menawan

as salam semua kwn2,

salam isnin kwn2... arini opis lenggang betul, ramai yg cuti bosan betul rasanya

Sapa suka warna hitam? sile angkat tangan.. kite geng

aku penah cite kan, dulu aku tak suke tudung warna hitam, baju hitam tu biasa tp tudung hitam tu sgt3 jarang utk aku beli atau pakai.  Tp entah camne mula dlm tahun ni aku mula terpikat ngn warna hitam, tudung hitam....

Dulu kalau pakai tudung hitam aku rasa muke aku ni jadi hitam jgk... almaklum aku jenis kulit sawo matang ... bkn jenis putih2 melepak gitu...
Jd pakai tudung yg tanahnya hitam mmg di larang lah hahahha....
kalau cari kt almari tudung aku, mmg jarang sgt warna ni ada... tp baru2 ni sejak dh jatuh cinta...
eh, asal nampak tudung hitam je lawo, asal lawo je msti hitam hahahha... matilanak

Mula jatuh  cinta masa tudung raya tahun nih... trs sampai skrg mengumpul

ni 7 lai koleksi hitam aku... bila dh mule suke, mule lah mengumpul... bahaya2

arini bertudung hitam...  rasmikan tudung baru kui3... minggu ni nk bt minggu hitam


p/s; sejak dua menjak ni sinar.fm rajin kuarkan lagu Negaraku dr faizal tahir n beberapa artis, suke btl dgr... mcm bersemangat dgrnya

13 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik suka baju/jubah warna hitam...konon2 nampak kurus... :)

Kakzakie Purvit said...

Macam kata kakcik kakak sama suka jubah hitam
Tudung hitam kakak pun suka juga Dana..

mshazadoes said...

akak jgn comel sgt ehh...jeles+geram !!!

Fieda Zan said...

ok jer.. tak gelap pun muka.. hihi

p/s: beli kat mana tudung tu..jarng jumpa yg mcm tu

shalimar yusof said...

terserlah anggunnya,,,

Norhayati Mohd Isa said...

Betul tu Dana..
Hitm itu menawan..
Akak suka jubah hitam..
Pastu pakai tudung bunga ada hitam jugak..

Cikna said...

Sama la klu tdng mmg cikna elakkn wrna hitam sebab terasa kulit nmpk gelap, prnh masa sklh dulu cikna pengawas org lain semua tdng hitam cikna sowang je blueblack,huhuu....;-)

LYAfrina said...

hitam itu memang menawan dana...
lya kalo tdung xleh kaler cerah cam kuning lembut, cream, or putih..nnti bila pakai muka nampak gelap...

kalo hitam ok jer... n rasa kurus kit muka bila pakai..hehe

Warisan Petani said...

Kalau orang gelap kena pakai tudung hitam.
jadi adalah nampak yang lebih gelap daripada kita
he he heeee

- dieyana - said...

hai..salam kenal.

kalau sy pula, pakai tudung hitam, kulit nampak cerah sikit. kulit saya kategori gelap juga. kalau pakai tudung warna cerah, lagi kulit Nampak gelap. hitam mmng 'penyelamat' utk kulit gelap.hiihhi

cantik2 la tudung tu...

Naily's Kitchen said...

ni tak lain kekaboo lovers la ni..tapi kan tudung2 kekaboo sume cantik2 kan?kalau anaqeen lebor sikit dari kekaboo.

Siqah Hussin said...

Siqah suka tudung hitam! Mesti kena ada jugak sebab senang nak melengkapkan gaya :) Cantik akak dalam gambar last tu :D

Mommy Cici said...

cantik kak

ohh yeke . kita kalau pakai main hentam je. janji kena dengan baju . kekadang kontra pun ada. hahahah.

warna hitam ni senang masuk dengan apa apa pun kan.