teman2....

Wednesday, April 29, 2015

WW otomen tanduk n Aiyan

as salam sume kwn2,

kite sambung esok episod jln2 kt gohtong tu yek... kite cite psl
aiyan n otomen tanduk nya... dlm banyak2 koleksi otomen dia paling syg ottomen tanduknya

paling beso otomen tanduk atuk
sedang otomen tanduk bapak
kecik otomen tanduk anak


siap bwk pg bfast lg... bt penuh meja je


aiyan n otomen tanduk nyer/.... sila abaikan kesepahan yg ada yek



 p/s: bosan nyer cuti2 lepak umah sbb sabtu papa keje, isnin pun mungkin keje... apa pun tak blh

9 comments:

Kakzakie said...

Mainan kesayangan ni Dana:)
Kalau boleh tidur pun nak bawa sama.

norhidana miswan said...

k Zakie- betul tuh kak, itu pun ada hati nk singgah kedai beli lg... aduh... tokey balak pon boleh botak kepala

cheq da said...

Byk nya altomen..anak akak minat obses dgn altormen ni

Daddy Ziyyad said...

betul2 sayangkan otomen tu..gi breakfast pun bawak..hihih

norhidana miswan said...

Cheqda- boleh geng lah tu kak yek...

DaddyZZZ- msh awal2 lg itu yg teruja tuh doc

saly said...

Hihi mmg minat sgt aiyan dgn atomen ye.. tiap2 budak msti ade yg akn dia minat sgt2..ank saly,angah pun minat dia dgn atomen.yg abgnya biase2 je..

anyss said...

salam. besaunya atomen...dah nak sama bsr dgn tuan atomen dahhh

norey said...

pandai Aiyan pose sama mcm otomen..hehehhee

aizamia3 said...

kena cari yang tinggi sikit dari otomen yang paling tinggi tu.. baru ada variasi.. hehehe.. ;)