teman2....

Monday, April 20, 2015

Menu senang di hujung minggu

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin, arini lwt wei bt ntry... pastu esok aku nk cuti rehat... nk amik adik kt poli nilai dia nk cuti sem, brg2 dia nk simpan kt umah aku.  Jd nyer bos aku suh la setel keje2 yg mana ada sbb esok kan pa `kesayangan` dia cuti.

Hujung minggu jarang2 kami mkn kt luar, aku selalu prefer msk... menu simple tp nyer...
al maklum org ` rajin` kan kui3

Nsb lah edy bkn jenis yg cerewet, dia mkn je apa yg aku msk.... bersyukur sgt

ni jumaat mlm sabtu nyer menu... dia punya hidangan sampingan tu simple gile kan.... 

menu dinner sabtu mlm ahad... ikan masin talang msk lemak... menu sampingan sama je kan... kui3

mlm td nyer lauk... tlr grg ms kicap... ni tahap gaban dh kemalasannyer... 


9 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Terliur tengok cencaru bakar cecah cili kicap tu norhidana :)

norhidana miswan said...

k Nurhayati- menyelerakan walaupun cuma ccah kicap cili je kak...

cheq da said...

Simple pon sedap..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Walaupun senang nak buat. Yang penting nampak sedap. :-)

nur anis said...

akak punya tahap malas tu, tahap rajin saya tau..haha

wahida said...

ya Rabbi...ko dah kenapa tayang ikan masin masak lemak tu danah oiiii...

sentap jiwa raga...sumpah terliur!!

Fieda Zan said...

bestnya lauk cencaru tu..mabeles

LYAfrina said...

simple..tapi marvelessss..

hainom OKje said...

Apa yg malasnya kalau cenggitu punya menu Dana... Air tangan isteri mmglah terbaik , cuma tulah kekadang....isteri pun ada gak malas hihi....