teman2....

Monday, April 13, 2015

cendawan oh cendawan....

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin yek, arini bt ntry awal sbb aku kene pi kursus 5S kt dewan ukur nun... lgpun bos takde dia ada bengkel kewangan kt IKWAS kluang nun... jd takde sapa lah nk mencari aku kan.

nk share ngn korang psl aku ada beli bongkah cendawan nih ng membe, saja try 5bongkah dulu...
rm3 je se bongkah... jakun wei, tak sangka dpt jgk nk membela cendawan sendiri

senang ke rupenyer nk bela cendawan nih...
jnji ada kawasan yg gelap...
lama dh dpt tp tunggu nyer tunggu akhirnya....

kene ttp ngn kain basah baru dia blh kuar cendawan... ni pagi ahad

dh petang dia makin kuar...  aku spray ngn air jgk 

comei je nengok yg baru nk kuar... 

ni lak aku amik gambar pg td.... uwaaaa hepi n jakun nyer saya

10 comments:

cheq da said...

sedapnya cendawan goreng

Mona Lea said...

buat sup sayur sedap ni

Kakzakie said...

Kalau nak senang letak aje di dlam kabinet dapur Dana. Ini akaboleh besar lagi tau...

Suka kan:)

norhidana miswan said...

Cheqda- baru skit kak tak blh nk grg lg kui2

Mona Lea- sedap2 tunggu dpt tuai dulu

k Zakie- kabinet dpr tak muat lah kak, itulah kak... jakun n teruja rasanyer

Bbwana adienia said...

Wah..bestnya tengok..:)

norhidana miswan said...

Bbwana- akak yg teruja lebih... kui3

Daddy Ziyyad said...

Senang betul kan?
Berapa kali boleh guna sebongkah tu?

norhidana miswan said...

DAddyZZZ- senang doc, boleh guna beberapa kali katanyer.... sya pun baru dpt yg pertama nih

Cho Zila said...

akakpun tak penah dibuatnyer tu... sonangyer...

hainom OKje said...

Ohhhh....beli ngan kawan bongkah tu, ingatnya Dana membongkah sendiri hihi ...
Malas weyh okje nak menjaganya, baik beli siap jer...hihi pemaleh punya org!