teman2....

Wednesday, April 8, 2015

WW kata dh insaf??

as salam sume kwn2,

tiap kali ada poslaju aku ckp kt maktek, akak dh insaf dh... sbb nyer aku gune alamat opis dia utk poslaju,jd dia yg terima poslaju aku
takmo dh beli tudung aj lg, tp....

hahahha...

ni yg paling latest smlm sampai.... 6 lai terus...
geleng kepala je adik aku kui3


p/s: mencabar diri utk cuba bwk bekal lunch tiap hari, walau sesimple mana...

14 comments:

Mona Lea said...

insaf sekejap ye tak.

emy pokden said...

tahniah bt anda walaupun sekejap je insaf...haahhaa

Daddy Ziyyad said...

hahaha..tipu! pakai address opis..haha

norhidana miswan said...

Mona Lea- jnji insaf kan

Emy- hahahha... ampeh

norhidana miswan said...

DaddyZZZ- address opis adik lah, tipu ke hapa nyer doc oi...

aizamia3 said...

Lepas ni usaha lagi untuk tidak membeli.. hehehe.. ;)

cheq da said...

Dana...akak hari2 berbekal..walaupun lauk simple tetap kena selera

Kakzakie said...

Mana yg dah tak nak pakai poslaju kat kakak pulak Dana..

saly said...

Hihii.. lucu plak kak.. tkpe,kalu betol2 insaf bak sini tudung2..kih3

norey said...

hahahhaa...iman xkuat...terjebak juga..hehehhe..xpe..xpe....reward utk diri sendiri..

betulkan dana...terkesan dengan gst

lia ummiirfan said...

tudung AJ semua cantik2, kalau tengok rasa nak beli banyak2.. hihi..

norhidana miswan said...

k Aizamia- baik lahhhh

Cheqda- dana dh 2hari asik lauk grg ngn timun je kak kui3

k Zakie- boleh2 insyallah nnti bg alamat ek kak

Saly- kata2 di mlt saja insaf tuh

k Norey- itulah kan kak... nk wat camne kan

Lia- betul3 itu lah psl tak insap2

nur anis said...

haha.. insaf tu yang 6 helai kak.. kalau tak insaf dah doploh helai kot. hehe.. sama je kita..

hainom OKje said...

Wuhaiiii sudah sawan tudung nampaknya ni hihi....percaya tak okje tak de satu pun tudung AJ ni...