teman2....

Wednesday, April 15, 2015

WW cendawan lagi

as salam sume kwn2,

cendawan ku dh boleh di tuai... 3 bongkah je yg berhasil mengeluarkan cendawan pun


hasil tuaian pertama.... 

dpt dari 2 bongkah... bakul kecik je nih... 
mule2 dpt tuai bt sup sayur ngn ikan pekasam grg.... 

cite smlm, ingat nk grg je cendawan tuh tp terbuat tomyam lak... jd dinner mehun tomyam lah smlm

9 comments:

norey said...

akhirnya cendawan boleh dimasak sudah...
sedap pula dana tom yam tu..

Fatin Mraz said...

finally, hasilnya dapat dinikmati sekeluarga~

Kakcik Nur said...

Alhamdulillah.

Ahmad Maslan mesti suka ni, sebab tanam sendiri dan masak sendiri. :)

Kakzakie said...

Bestnya Dana
Betul-betul fresh ni kan.
Puas hati nak masak apa pun boleh
Kenyal dia pun tak sama kalau masih baru.

mshazadoes said...

dah bercucuk tanam iyer

wahida said...

weiiii, ko tanam sendiri? kat mana?
bila?? jelesnyaaaa...

norhidana miswan said...

k Norey- heheheh puas hati kak

Fatin- betul tuh, suke sgt

Kakcik Nur- kuang2...

k Zakie- betul kak, lain skit rasa dr yg biasa kite beli tebal n kenyal

Mshazadoes- lama dh bercck tnm cume cendawan je baru cube

k Wahida- hehehe sendiri lah kak... kt umah je... bile dlm minggu lps gitu

hainom OKje said...

Wahhhhh.....bankruplah tokey cendawan kat luar sana Dana, awak dah menuai cendawan sendiri hihi..
Tuai sendiri mng puaslah ek makan cendawan

aizamia3 said...

geram tengok gebu nau cendawan tu.. ;)