teman2....

Thursday, April 23, 2015

photo diary caca marba

as salam sume kwn2,

arini angin betul lah ngn usb kabel, ngn hp aku... sbb dr td tak blh2 nk transfer gambar2 kt hp tuh ke pc... dhla tak blh nk bt ntry dr hp... sabo jelah

sudahnya apa yg ada jelah aku share n bercerita kt korang ek kwn2... kualiti gambar mana yg kureng jelas tu korang redho jelah ek...



menu ari selasa aritu kot, mule2 nk msk gulai ikan kembong tp ptg tuh edy kata beli ikan aya kt psr mlm... gigih rebus dulu ikan tu utk masak gulai nih... 
aku pakai gulai nih utk msk gulai ikan aye tuh... sodap betul tau




aritu  kn ada cite aku bt donat tp tak jd... bt lah kali kedua... baru lah dpt agak gebu camni... 



aku dpt nih kt fb che det... nukilan a Kadir Jasin... sebak baca puisi nih...
sungguh dia pemimpin yg aku sgt hormati
smlm ada dpt belon mountain dew kt paper the star... dh mlm aiyan suh tiup... ada lampu dlm nyer...
suke lah dia...
mlm td maktek belanja kami sempena dia dpt bonus... 

yg tudung coklat baju love2 tuh adik aku yg duk kt poli... sementara blum balik kg jd kan bibik kt umah dlu



5 comments:

cheq da said...

Wah lama dh xbc puisi

Azian Elias said...

adik beradik dana sama macam adik beradik akak.. kalau masa belum kawin dulu diarang lah jadi bibik akak kalau waktu cuti.. bahagia bila adik2 rapat dgn kita dan boleh lebih kurang kan.

ros_reeza said...


Murah rezeki Maktek.. Belanja makan...

aizamia3 said...

Dak Aiyan pun mesti happy bila makciknya tinggal sekali walau sekejap.. ;)

hainom OKje said...

Bukan ke hari tu Dana kata adik adik Dana dah tak duduk ngan Dana....Nape ada lagi pulak ni? Pening mak tau hihi....

Apa pun.... rezeki rugi kalau ditolak yek Dana