teman2....

Friday, April 17, 2015

nk jd model qu puteh ke?

as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat yek kwn2, tibe hari jumaat je rasa cargas betul... almaklum esok dh cuti ujung minggu kan.... kui3

nk cite psl bujang aku nih...
mlm td aku buat epok2 @ karipap, saja nk bt bekal kt dia... sbb teacher dia kata dia takmo dh mkn baulu yg selalu aku bekalkan dh bosan kot, pastu nk bt donat lg tunggu la ujung minggu, klu tak jd kan mama nyer yg mkn ati kui3....

bile bt epok2 nih aku mmg bt sekilo terus, bt skit2 kang kejap beno dh abis.... aku bt sorang2 boleh je no hal jnji ada org jaga aiyan, kalu tak ada je yg nyibuk je ngaco.  Mlm papa ajak dia duk blik takmo dia kaco tp kejap2 dia kuar main tepung... huhuhu
bile tgk putih dia ingat bedak kot, sibuk boh kt pipi.... ingatk apa... qu puteh?

nampak tuh kt pipi tuh putih2... itu tepung bukan bedak yek


jari pesalah yg bertepung

ikut jek tuh papa suh tunjuk tgn nk amik gambar... 

gini gaya dia pakai bedak tepung... omel sgt lah tu

aku suke bt karipap bulat gini... ini bekalan mama ngn aiyan arini... 


14 comments:

Bbwana adienia said...

haha..dah boleh jadi model dah tu.. hikhik..

Mona Lea said...

sama dengan Adli kalau pakai bedak sebelah muka je yang putih

Mona Lea said...

sama dengan Adli kalau pakai bedak sebelah muka je yang putih

imm hassan said...

hehe cute nye karipap bulat..

aizamia3 said...

sesekali kita buat bentuk lain.. rasa tetap sama.. tetap epok2.. ;)

Kakzakie said...

Tak kisahlah Aiyan janji sihat dan happy sudah..

Kita ni samalah Dana. Buat bulat macam cepat siap kan:)

norhidana miswan said...

Bbwana- itulah model lah sgt

Mona- itulah asal boleh je

Imm- karipap bolat seboolat tuan nyer

k Aizamia- betul3 tuh kak... dana suke bt bolat cpt siap

k Zakie- hehehe tp tak blh bt bolat je sbb mcm cpt abis je tepung, dana bt bolat kalu tepung lbh banyak kak

cheq da said...

Ada gaya tersendiri tu dana..anak cheq da kalau buat yg bercoklat..sibukkk la diorang yg nk mkn

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Sedap makan karipap bulat..

Azian Elias said...

he..hee..model qu putih ye..

nur anis said...

baru lah putih..kehkehkeh...aiyan la hai...kemain dia melaram dengan tepung ye..

akak..pisang nipis bebenau tu beli kat lrt jelatek kak..

LYAfrina said...

haha..habislah model qu puteh lain nanti

hainom OKje said...

Rajinnya Dana buat epok epok....okje mmg faveret kuih ni tau tapi tak suka buat. Padahal buat sendiri bukan susah no yek....

hainom OKje said...

Rajinnya Dana buat epok epok....okje mmg faveret kuih ni tau tapi tak suka buat. Padahal buat sendiri bukan susah no yek....