teman2....

Thursday, April 16, 2015

photo diary macam2 ada

as salam sume kwn2,

selamat hari khamis, arini ingat2 lupe dh hari khamis... sbb aku tak pakai baju batik arini... udah takde baju batik nk pakai kui3... 

jom layan gambar yg ada kwn2 yek.... dh mcm ntry WW lak, bebel pendek je cpt2 nk tunjuk gambar... 
itu makna nyer otak dh tepu... 




pekerjaan yg mak n abah penah buat dulu2 masa aku kecik... 

tp sebenonyer aku nk tunjuk ni atuk sedara aku n menoreh ni cite kt kampung aku kui3.... 

kebun kami sejak makngah takde... dh tak sehijau n sesubur dulu

tp sempat jgk lah aku tnm rose jepun yg amik kt kampung aritu... 

gambar wassap dr grup family kami... tak sangka pontian ada taman lawo gini...

tak sabo nk balik johor pg sini... kui3

geng2 opis ku main carom... dia pnya gaya kalau pemain pro... 

ada sorang pegawai kt opis bg periuk nasi nih utk kegunaan opis... bestnyer

sate ikan.... sodap wei layan suam2 pastu sambil borak2... mmg tak hingat tau2 dh abis


p/s: minggu dpn nk amik adik aku kt poli nilai nun dia nk cuti sem... pastu ingat nk ajak jln2 ke gohtong...

8 comments:

cheq da said...

Byk2 gambar tu..berkenan tang sate ikan jea..kui..kui

lieyalatif said...

ehh pontian ade taman cantik mcm tu....mmg lawa dana..syok laa ade tempat nak bersantai ...

sate ikan tu peberet aku baru2 ni dana....rm5 sekali beli dana hahahaah syok ralit tgk akak yg jual tu bakar2 sate tu ...terliur2 aku ....panas2 celup sos sedap die....

Mona Lea said...

sate ikan yang win tu...sedapnya..

Kuazue Mohd said...

manyak nyer pic dia

Kakzakie said...

Pokok-pokok itu rindukan Mak Ngah - kesian dia...

norhidana miswan said...

Cheqda- arini kami bedal lg sate ikan tuh kak...kui3

Lieya- hahaha itulah ko, aku pn baru tau kui3... sate ikan tu klu mkn pns mmg syok

Mona- btul2 mmg sodap

k Kuazue- mmg segmen photo diary banyak gambar kak...

k Zakie- itulah kan kak... tuan nyer mls tak telaten mcm makngah

norey said...

jika dapat baca full berita tu mesti semangat org dulu bekerja ...

yg tinggal kenangan kebun mak ngah...namun boleh lagi tu dana...buat mini taman..

cantiknya taman ...

hebattt...gaya kena ada.....heheheh ..baru nampak pemain profesional..

sedapppnyaaa sate ikan tu dana..

norhidana miswan said...

k Norey- itulah gaya lebih tp main mcm apa kui3