teman2....

Thursday, May 9, 2013

photo diary

as salam sume kwn2,

bile mule keje hari selasa kejap je dh khamis, pstu esok dh jumaat yeyeh... sbb masa tu lah laki aku balik, 2minggu dh dia tak balik tau... anak dia rindu dh kt papa nyer... (melalut cite psl edy apasal lak)

photo diary kali nih aku kumpul2 dr cuti kt kg ngn pru 13 aritu tau, kasi lamsum sekali... jom lyn gambar sambil bercerita...


masa nih ada konvoi bermotor, umah abah aku kt kg blik gerakan n PDM (pusat daftar mengundi) kt kawasan tuh

rumah abah aku mmg penuh ngn bendera biru nih yek... dr kami kecik sampai beso mmg abah aku aktif  tp kami adik beradik takde yg ikut jejak dia... aku tak minat politik2 nih 

cendol ngn air katirah... best2 udahla pns betul kt johor masa tuh

mak aku ada bt asam pds kepala ikan jahan atau ikan duri tp aku lupe nk amik gmbar nyer, yg ada amik gambr tlr nyer heheheh

aiyan mengepau maktek menan kt kedai dua hengget, ada lg 3 menan takde dlm gambar

time balik kg lak dpt lyn ns ambeng, mmg best

tgk... aiyan mensmack down n mengomol acik2 nyer... ehehheh 

ni jari aku ngn makngah yek, edy mengundi kt kerteh,  terengganu... 


p/s: aiyan sepatutnya ada appoiment MRI kt HKL tp terpaksa tunda sbb doc BIUS bgtau kalu aiyan ada dmm, btk or selsema dlm masa 2minggu sblum MRI kene tunda tarikh... agaknyer bile lah tarikh terbaru MRI dia

17 comments:

inazamri said...

air katirah tu rasa camne?alahai sedapnya nasi ambeng.balik kg ritu akak tak sempat gi cari nasi ambeng coz ujan lebat kt psr mlm huhuhu

Aine Ainun said...

alaaa....buat terliur je, lamaaaaaaa da x makan ansi ambeng tau..=)

Aiyan...sonok la tu dpt menan..=)

Qhaifa Nur said...

nasi ambang tuh nampak lain..sedap ke
bila hari panas dapat minum cendol/katirah...sejuk rasa tekak dana bila minum..sedapnya

tak sangka abah dana aktif juga...orang kuatlah ni..

Kakzakie said...

Kakak baru malam tadi beli nasi ambeng kat pasar malam..

norhidana miswan said...

k Inazamri- rasa dia sedap kak, bau wangi sbb campuran air kembang semangkuk+soda+perasa hijau tu pisang+biji selasih+ cincau, kt johor mmg terkenal kak

Aine-hehehe kalu kt sini ada je nk beli tp kalu dpt time yg abah balik kenduri lg syok

k Qhaifa Nur- yg itu dpt masa abah pg kenduri arwah, lauk2 lain tak nampak sbb duk sblh bwh kak,...dia mmg aktif sejak mude kak,biasa2 je takdelah org kuat sgt

k Zakie- kt johor msti senang nk cari ns ambeng kn kak, itu kalu balik johor nk bfast ns ambang senang je

mama ila said...

wahh..nasi ambeng yer...bestnya..

salam kenal..ila follow sini yer =)

lieyalatif said...

Makanan yg ko tunjuk mmg semua johor punye treadmark!!! Suke aku tgk...lagi2 nasi ambang tu dana...terliur mak tauuuu!!

Aiyan balik kl balik sure bawak stok mainan berlambak kan hehehe...

norhidana miswan said...

Mama Ila- best2 mmg best, nnti akak follow semula

norhidana miswan said...

Lieya- hehehe sesekali balik kg apa lg pulun lah...
menan beli kt kg mls aku nk bwk kl bt semak je, yg kt kl tu pun dh tak tau nk sental mana... umah kl kecik umah kt kg beso takpe hehehe

Marsha~ said...

meriah dah mcm raya eh..... pasni kena tunggu lagi 5 tahun lah... huhu

lizz said...

air katirah baru 1st time tau...mesti best ni...lapo nengok nasi ambeng n asam pedas tu...

ieda immi said...

tudiaaaa ... akak x makan telur ikan dik .. entah kenapa x laluu huhuhu

ahahah x menahan tgk dayyan main smackdown tuuu .. bukan main suke ! ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Meriah betul pilihan raya ari tu kan.
Semuanya berkumpul..

LYAfrina said...

tapi gelombang hijau kuat kat trg kan..smpai skarang xdop MB lg nih...

waaahhh.aiyan, skali pow ..byknyer menan dia tu..

## moga aiyan cpt sembuh demam..leh cpt2 buat MRI ye.. maybe sbb bdk kecik, tu kena bius..

Teena Tna said...

Nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa@blogspot.com

norhidana miswan said...

k Marsha- kalah raya kak ngn segala bendera tuh hehehe... moga kite dpt jmpa lg 5thn tu kn kak

Lizz- heheh selalu kt johor yg ada air katirah tu dik, asam pds kemestian utk org johor

k Ieda- rugi kak, sedap tau lg2 tlr ikan duri beso2...
dia mmg suke gomol org kak, pantang

PMDR-betul tu dik, masa pru mcm gaduh lps abis je jd kwn baik balik

Lyafrina- aah ek takde MB lg kan,biasalah johor mmg biru dimana2

*skrg nih dh sembuh tp MRI tuh ttp kene tangguh gk...

Teena Tna- mekasih sudi jenguk blog akak, nnti akak kunjung semula

CheNamNam said...

hamboiii aiyan dapat mainan lupa dah org keliling yer...ngadap itu jerk la dia...:)