Tuesday, May 7, 2013

Magnum chocolate brownie

as salam sume kwn2,

rindu aku tak? nyeh2.... seronok betul duk kg 5 hari wei... nsb lah smlm gerak dr johor tak jem jln lancar je... duk kg hero aku kejenyer berjln je tawaf keliling umah atuk nyer, asal mlm merengek2 sbb sakit kaki hehehe...

takmo tayang cite pru 13 ngn balik kg, nk tayang gambar sehari sebelum balik kg.... lyn magnum brownie kt aeon AU2, dh berbulan tahan hati tau, akhirnya belasah gk seketul mini, n seketul brownie ... heaven betul lah, masa tu dh tak ingat dh atkin ke apa....

siap bergambar ngn magnum beso lg... 

hehehe saja takmo tayang gambar dlm nyer, kang korang telan liur lak hehehe... 


p/s: ingtkan pru 13 dh setel takdelah nk bebel lg psl pru, rupenyer ada lg yg nk bebel, itu slh ini slh... serabut2... bg aku, BN or Pakatan sama2 ada kelebihan n kekurangan, apa yg korang sokong n percaya simpan dlm hati, jgn tau nk kutuk itu ini je

17 comments:

  1. fuh dana !
    dah lama x makan nie ;)

    ReplyDelete
  2. Ehhh best laa dana ade aiskrim besar tuuu....comel lak bergambar kat situ heheheheh....tp dana peberet aku tetap almond....adoiyai terase2 kunyah magnum almond ni hehhehehe

    Biase laa tu dana...mane ade mulut leh senyap....bahang masih terase lg pun...tgu laa lagi 2-3 mgu mesti reda dah....

    ReplyDelete
  3. Mana boleh tahan atkin Dana bila aiskrim besar gedabak dia punya iklan depan mata..

    ReplyDelete
  4. k Ieda- heheh apa lg kak, jom cari kt kedai...

    Lieya- tu lah, nyesal aku tak suh emy amik gambar aku kt sekerim beso tuh... aku sume perasa aku lyn wei...

    k Zakie- mule2 iklan tu tabahkan hati je kak, tp dpn mata... sambar je

    ReplyDelete
  5. kalau pergi OTK mesti beli..
    sedapnya..

    ReplyDelete
  6. Magnum mmg terbaik la...kalau dpt yg sebesar model tu, mmg puas makan! haha

    ReplyDelete
  7. SAYA dapat tau magnum nih ada mengandungi gelatin babi . sama ada betul tak , saya perlu beri info kpd norhidana ... utk tau lebih lanjut , boleh rujuk Vee Sandii FanPage dalam blog saya ... maaf ya ... sharing is caring

    ReplyDelete
  8. nak magnumm.... cantikjer kalau dapat bergambar kat situkan...

    ReplyDelete
  9. anak 2 kalo dapat magnum ni memang duk diam lepas tu habis comot...

    ReplyDelete
  10. Dya- sedap3

    k Qhaifa Nur- betul tu kak, tp OTK tuh apa heheh

    Daddy Ziyyad- hehehe boleh abis ke kalu sebesar tu doc?

    My NOtes- tq utk ingatan tuh kak

    k Chozila- kalu dpt mkn sebesar tu lg best kan

    Lizz- bkn anak2 mak2 pun duk diam lyn tuh

    ReplyDelete
  11. sedapnya magnum, pasal pru13 amat meletihkan

    ReplyDelete
  12. k Tihara- sesekali mkn ok lah selalu2 kopak duit hehehe

    ReplyDelete
  13. ala dana makan sikit je pun, x jejas atkin ler...

    wah die balik johor, huhuuuuu, cek jugak x dapat balik Johor!huhuuu

    mmg sgt2 serabut....memasing nak menang, x abes ckp pasal PRU..

    ReplyDelete
  14. Aine- skit apa yer 2 ketul sekali bedal, satu besar satu kecik hehehe...

    ReplyDelete
  15. pergh... lagi sedap kalau ada yang belanja.. ;)

    psstt: masa mengandungkan teringinkan ice cream ni.. nasib baik senang dapat.. ;)

    ReplyDelete
  16. ko tau punya akak mengidam dari Humairah masuk spital ari tu.. dapat beli ari tu sampai 4 ketul laki aku beli hahahaha...

    heaven!!!!!!

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...