Tuesday, May 21, 2013

potluck utk persaraan

as salam sume kwn2,

salam selasa semua yek, sejuk betul lah ekon opis aku nih... rasa cam duk dlm peti ais je huhuhui, nsb blh ttp n bukak ikut suke hati aku je... tp bile tgri pns terik rasa nikmat je duk dlm opis ni hehehe... cite nih jumaat lps kejadian nyer berlaku yek, kebetulan kami pun dh lama tak bt msk2 potluck nih, selalu aku bwk ayam rosemary tp kali nih tukar lak, aku nk msk pajeri terung n nenas... korang sile lah jgn bosan yek bile aku asik menayangkan gambar mkn2 je... heheheh

tak sesia aku beli mangkuk tingkat tupperware nih

ni lah yg aku bwk dr umah... pajeri terung tu bwk 2 bekas

antara lauk2 yg ada... 

amacam mengancam tak?

appetiser ngn dessert kt sini yek... 

lauk utama, ayam percik ngn kurma kambing

antara membe yg menolong sambil gosip hehehe 

ni lah org yg dirai... bln 7 dia last, tp bln 6 dia dh nk cuti panjang... 

p/s: frust tul lah sbb duit kenaikan bln 1 msh tak masuk2 lg,...ingtkan dpt la gaji nih tp hampa, baru plan nk bt beli baju raya papa ngn aiyan

p/s/s: sgt frust ngn pembelian tudung DNE ngn membe, aku dh byr duit gaji bln lps lg, tp sampai skrg tak terima lg tudungnyer... bkn main lama tunggu stok ada, bile dh ada time nk pos lak problem... kata dh pos kamis tp sampai skrg tak sampai2 lg... kecewa betul

20 comments:

  1. potluck ngan opismate ni mmg seronokkan..semua pun makan tanpa henti..pastu benci tgk perut sendiri..wakaka..

    ReplyDelete
  2. seronoknya dana..
    potluck ni bole eratkan lagi ikatan sesama sendiri...
    sambil makan sambil borak...

    ReplyDelete
  3. Org yg dirai gembira tapi yg turut meraikan laaagi seronok dapat makan sedap-sedap:)

    ReplyDelete
  4. fuhhhyoooo sodapnya semua lauk tu bestnya....

    ReplyDelete
  5. Lawa lah potluck tu, very colorful..

    ReplyDelete
  6. ermmm terliurnyer...lapo terus dah lama x makan pajeri terung ngan nenas tu...

    ReplyDelete
  7. assalam Dana..meriah ngan lauk yang banyak..
    tak pe dana..sekali masuk nanti..dapat banyak terus buat duit raya he he

    ReplyDelete
  8. meriah gile dana...lauk utama tu buat aku kecur...mmg teliur la tgk ...menu ko bawak pun sedap...aku hantu paceri nenas atau jerung....kalo aku tapau lauk kafe ade lauk paceri nenas ke terung mmg wajib aku beli kooo....

    ReplyDelete
  9. k Dee- betul3 tuh kak.... mkn sambil gosip mmg syok

    k Qhaifa Nur- betul tu kak, tp tak semua kwn opis yg join msk , ramai yg join mkn je ahak2

    k Zakie- aah kak... yg lain2 lg suke sebenarnyer

    k Aida78- nyeh2... mmg sedap

    Teena Tna- hehehe pot akak mmg colorful

    ReplyDelete
  10. Mimi Azirah- mmg sedap, kwn akak bt sndiri tuh

    Lizz- akak ni pun terliur lg tau

    Acik Erna-w`slm acik, heheeh mmg la sekali dpt banyak tp kebetulan bln ni nk gune duit

    Lieya- aku pun paling minat ngn pajeri nenas...pg knduri kawin kalu takde pajeri nenas tak sah wei...

    ReplyDelete
  11. akk cm2 makanan...semuanye sedap2 tue...

    ReplyDelete
  12. Dya- hehehe jgn ckp dya, akak pun terliur gk tau

    ReplyDelete
  13. sedapnya ayam percik...kurma kambing....cecah roti jala pun best tu..;)

    ReplyDelete
  14. kak dana, masa mak saya kejer gomen dulu, masa kecik2, selalu mak bawak balik lauk lebih! lebih bnyk, kenyang makan, heheh

    ReplyDelete
  15. uwaaaaaaaaaaa.....

    sgt2 lapar ih...sedapnya kambing!!

    ReplyDelete
  16. ayam percik n coklat tu mengancam . pajeri terung selalunya saya mkn gitu jer . tu la risiko klu beli online . asal x libatkan duit riban udah le

    ReplyDelete
  17. meriahnya dengan makanan....pasti semuanya sedap2 belaka kan...;)

    ReplyDelete
  18. Daddy Ziyyad- betul3 setuju ngn doc

    Zulfadly- hehehe kalu keje swasta pun boleh je zul, jnji ada yg sepakat

    Aine- hehehe dia tu selalu mcm2 msk,. lg best

    My Notes- ahak.... sume mmg mengancam kt situ kak

    Papa Mifz- betul tu PM, sambal belacan yg pds giles tu pun sdp bile dh di matching2 kn

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...