teman2....

Wednesday, May 22, 2013

WW #2 nk mkn sendiri

as salam sume kwn2,

tak penah2 bt kan 2 ntry sehari
tgk anak bujang aku ini, konon2 dh beso lah tu...

org nk suap takmo

yg msk mlt skit tp comot yg lbh... 

p/s: cuti 3hari nih nk bt aktiviti apa lah ni

16 comments:

Dee said...

pandai dah dia mkn sendiri...comot pun comotlah..hehehe..

Teena Tna said...

Yg masuk mulut sikit, yg jatuh byk..hehe

Tihara said...

alhamdulillah dia dah pandai nak suap sendiri.. comel :)

ieda immi said...

hahhaha aiyan ...
x perlah dana .. experimen budak2 seusia dia nie .. kena sabar banyak .. kena banyak basuh baju lah kan ;)

sedapp tuu makan ngan kicap aje ;)

lieyalatif said...

Hahahahah bijak aiyan!!! Beriye tu makan sendiri tu dana...sepah pun sepah laa dana yg penting die belajat kan...

mamasuri said...

darin pun dah sibuk berebut ngan aku nak suap sendiri..mmg aku bagi je nah...tp tahanlah lepas tu kena mengelap..huhuhu...eh pendek lak rambut aiyan ni aku tgk...

norhidana miswan said...

k Dee- tp comotnyer aduh2

Teena Tna- itulah dia, yg jth n sepah lg banyak

k Tihara- itulah kak, tp ikut mood gk

k Ieda- itulah, selalu pakai sudu je, dia tgk org mkn ngn tgn dia ikut je... feveret dia tlr grg+kcp

ros_reeza said...

dah pandai nak mkan sendiri,.. bagus,, berdikari :)

norhidana miswan said...

Lieya-itulah, sepahnyer mcm bg ayam mkn...

Emy- itulah, siap sedia ngn sotkabor jelah kan... heheh aritu makngah dia ptong skit rambut dia

norhidana miswan said...

Ros- tp ttp kene pantau, kalu tak satu umah penuh nasi

Norzila Zakaria said...

dah besar anak mama ni kan..muka comel je gitu nak suap nasi jatuh..heheehe

lizz said...

comot tapi comey..geram nengok dier nganga tunampak cam sedap betul tu...

my notes said...

sdg belajar masukkan makanan kat dlm mulut la mama . sbb tu cocmot ... heheheee

norhidana miswan said...

Norzila- dh bsr makin banyak keletah nyer

Lizz- hehee dia aksi mmg lebih2 dik

My Notes- benda lain senang je masukkan kak, tp nasi ni pyh skit kot heheh

Daddy Ziyyad said...

takpe..slow2 berdikari...hihihih

aizamia3 said...

lelama nanti pandai tak comot dah makan.. ;)