teman2....

Wednesday, June 27, 2012

tour ke IJN n HKL

as salam sume kwn2,

maaf arini lmbat bt ntry n lambat jugak ber BW blog korang2, half day td ke IJN n HKL, ke IJN doc bgtau lubang jantung aiyan insyallah boleh terttp cume masa menentukan cpt or lambat, tp dia msh tak tau naper bdn aiyan terlalu kecik,... pas ke IJN pg HKL utk ultrasound, doc yg bt ultrasound tu bgtau, otak aiyan normal mcm takde apa2 masalah... tp apa2 kene tunggu next appoiment gk... aku mohon pd Allah, semoga semuanya ok n semoga aiyan cpt naik bdn nyer...

lps ultrasound, nk sengih kt mak ngah sampai ttp mata

muke hepi lps mkn nestum... baru lalu mkn mama papa ngn mak ngah pas dh setel sume

p/s: bile ke HKL aku insaf sbb dpt tgk mcm lg kanak2 bayi yg sakit lbh teruk dr aiyan...ttp bersyukur ngn dugaan Allah

20 comments:

Qhaifa Nur said...

betul tu dana, bila masuk GH tengok pula wad kanak2..kita jadi sebak kecil2 dah sakit, mungkin ada yang lebih teruk dari aiyan..itu ketentuan dariNYA..moga aiyan akan dapat rawatan yang sewajar dari pihak GH...

norhidana said...

k Qhaifa Nur- betul tu kak, insaf dana... sbb tu dana blh redha ngn dugaan Allah pd kami,Allah syg kt aiyan itu Dia duga aiyan

CheNamNam said...

InsyaAllah Ayan takde aper aper tuh...yunk ko kena kuat tau,jangan mudah putus asa dan berdoalah berdoa dan terus berdoa tanpa henti sesunguhnya doa seorang ibu amatlah berkesan untuk seorang anak.

sangat besar ujianNya untukmu maka semakin besarlah kasih sayang DIA untukmu..bertabahlah nak.

hakak doakan semua urusan dipermudahkan Allah dan ayan akan sihat dan pulih seperti anak-anak yang lain.amin.

Papa Mifz said...

jantung Aiyan boleh tertutup...berita baik tuh kan...teruskan berdoa yer..

mama mifz staff nurse kat IJN....;)

Azian Elias said...

semoga u tabah dear..ujian ALLAH pasti ada hikmat disebaliknya..

inazamri said...

semoga aiyan tetap dalam lindunganNYa.sama2 kita jgn putus doa buat aiyan.aiyan kanak2 riang yg comel dan akan membesar dgn sihat.

norhidana said...

Che NamNam- insyallah kak,kami mmg tak henti doakan kesihatan aiyan bertambah baik

Papa Mifz-alhamdulillah, moga ada sinar utk kami... tp kt bhg mana ek mama mifz tuh, banyak beno bahagian nyer

k Azian-insyallah kak, betul tu...semoga ada hikmahnya semua ini, menguji sejauh mana kesabarn kami

norhidana said...

k Inazamri-insyallah kak, itu doa kami... mmg kalu org tak tau, dia ingat aiyan sht, dia ligat cume bdn je yg kck

nur anis said...

saya pun pernah tengok kanak-kanak dalam wad..kesian sangat tengok...semoga aiyan sentiasa sihat ye...:)

lieyalatif said...

insyallah dana...kite doa yg terbaik tuk aiyan...mcm kawan kat opis aku ni, anak die ade 5 lubang kat jantung dpt detect mase baru lahir...alhmadulillah semua lubang tu terkatup balik....harap sgt aiyan mcm tu.....

mamyharraz said...

salam kenal dear :)

akk dokan aiyan sihat selalu.dan semoga awk selalu tabah harungi ujian dari Allah ini- hug-

Deq's Qienz said...

salam kenal ya..
sy doakan bb akak cepat sembuhh..kembali normal macam kanak² yg lain.insyAllah :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

insya Allah boleh ttutup. sebab hati budak2 ni bersih :)

norhidana said...

Nur Anis-rasa insaf bile tgk kanak2 lain yg ada skit mcm2 kan dik

Lieya-insyallah beb,hrpnye2 doa aku dimakbulkan Allah

Mamyharraz- thanks kak

Deq`s- insyallah, tq dik

Nurul Husna- hrp2 gitulah dik, sntiasa doakan yg bterbaik bt dia

mia izzati said...

InsyaAllah boleh tutup..doktor dah bagi harapan tu insyaAllah kak..betul tu..bila kita pikir kita susah ada orang lagi susah..bila kita pikir sakit ..ada orang lagi teruk sakitnya..sabar tau..

Acik Erna said...

alhamdulillah..semoga aiyan cepat sembuh dan berselera makan..dan cepat membesar..

Kakzakie said...

Selain berusaha pada doktor teruskan munajat pada Allah ye Dana. Kakak rasa lega juga bila doktor kata gitu... Cuba pelan-pelan kasi ayyan makan bubur nasi+carrot/bayam+ikan bilis lepas tu blend. Jgn banyak-banyak dulu mana tahu kalau dia suka boleh tukar-tukar dgn ayam/daging/ikan yg tak kuat hanyirnya..

Kakak doakan ayyan terus sihat..

norhidana said...

Mia Izzati- hrp2nyer gitulah dik, aah...selama seminggu lbh akak duk ward jaga aiyan dulu, mcm2 akak dh tgk

Acik Erna-insyallah acik, amin2

norhidana said...

k Zakie- mekasih kak... insyallah mmg doa dana tak putus utk aiyan, kami mmg dh lama bg aiyan mkn bbr cume kadang tu pyh skit, dia lbh suke nestum gitu... tp nnti dana cube lg ek kak

baby lydia said...

dya doakan moga aiyan semakin sihat..bila bca kisa aiyan ni..tersentuh hati plk.. :(
dya pn de adik pompuan sakit jantung berlubang..dia dh operate kt hospital serdang..de perubahan skit lh..de smakin sihat..IJN mhal kn kak?salam sayang n dya follower sini iyer..