Thursday, June 21, 2012

photo diary- lunch time

as salam sume kwn2,

salam batik day.... walaupn harini aku tak pakai baju batik kan, takde baju batik dh ko, yg ada pun lama2... baju batik aku yg lama2 kebanyakan nyer besar2, tailor lama aku suke sgt besarkan baju batik aku, jd nyer bahu jthn, pakai pun tak cun sgt kan... hehehhe

ok lah nk tayang photo diary lunch time sepanjang minggu nih, mls tul nk mkn kt kantin jupem ni, asik menu yg sama je sampai dh naik bosan dh wei, 2 yg aku ngn pn Emy asik merayap je time lunch hehehe

ini lah Pn Emy bff aku 

kami lunch kt black canyon kt aeon au

nasi ayam kt foodcourt setiawangsa, sedap, besar lg portion nyer

ni lah kedai nyer sapa2 nk try

see2 bsr gile kan, ns ayam dia rm4.50 je... murah kan

ni semalam nyer kes, try kfc baru

tobat aku takmo mkn lg, pedas gile tahap cipan wei, sampai ke mlm aku menanggung skt perut

last sekali muke hero aku....


p/s: tak sbr nk jmpa doc isnin nih, nk tgk camne jantung aiyan... mintak2 dh banyak progress yg positif

25 comments:

  1. oh..baru tahu..kenapa ngan jantung aiyan...moga dia sihat..

    ReplyDelete
  2. walaweyyyyyyyyyyyyyyy...meleleh tgk nasi ayam tu dana.....mmg besar portion die yeak...ayam tu yg menarik perhatian aku tuh....kulit die tuuu buat aku mcm nak terkam hohohoho......

    ye ke wey pedas gile nak mamps! dah le aku ni tak tahan pedas mmg akan ceri beri le nanti....tapi tgk dari kerangupan tu mcm nak cube.....tapi siyes ko, aku mcm ko tak kuat pedas.....

    aiyan kacak!!~

    ReplyDelete
  3. amboiii... makan sakan nampak.. macam2 ada.

    ReplyDelete
  4. asslam dina..sedap2nya menu lunch dina.
    semoga aiyan makin sihat..insyaallah..kemain manja dia dengan senyuman menawannya

    ReplyDelete
  5. oh, sedap wes...

    psst, dh try wat bilis goreng n3 awak b4 ni..
    mabeles, tq ya share idea!

    ReplyDelete
  6. perghh...
    makanan sumer sedap2..
    ko saja tayang erkkk
    nasi ayam tu..kalau harga rm4.50 kira murah ler dana..portion ayam tu pun besar2..ok lerr

    giler pedas ke dana kfc baru tu
    baru nak try...
    kalau sampai mengundang sakit perut
    nie yang buat aku tak berani nak makan nie.......

    ReplyDelete
  7. Kakak doakan moga apa yg kiat semua harapkan buat Ayyan dimakbulkan Allah. Kalau tengok perkembangan macam +ve kan Dana sebab dia dah makin cerdik...

    ReplyDelete
  8. semoga aiyan sihat sokmo.. dan jantung aiyan semakin baik.. aminn

    ReplyDelete
  9. Mudah2an kesihatan Aiyan baik sepenuhnya. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  10. Izan- aiyan ada jantung berlubang, amin, tq

    Lieya- heheheh... tp mmg sedap wei, tak penah menghampakan....
    -mmg pds gile wei kfc tu, mmg sdp rangup tp aduhla pds dia yg aku tak tahan sgt

    k Azian- heheheh... kalu dh mkn luar mmg gitu lah gaya nyer kak... sdp2 saja

    Acik Erna- w`salam acik, amin2... insyallah acik

    k Leily- amacam, bestkan menu simple tu

    Zana-hehehe sesekali, amik ko menu lunch nih, dh asik mkn luar je...
    -mmg pds gile kfc tuh, bg aku yg tak thn pdslah... kalu ko mmg kuat pds cube lah wei... rangup

    K Zakie- terima kasih kak... hrp2nyer gitu lah kak, semoga ada perkembangan yg positif n semoga lubang tu dh makin mengcil

    Pn Fifiey- amin... terima ksh

    kakcik Seroja- insyallah, amin... gitulah yg diharapkan kakcik

    ReplyDelete
  11. ko lah esyen cakap ayam kfc tu tak pedas..last2 ambik ko..aku yg kuat pedas takleh tahan...antara gambar makan tu..aku suka kte makan kat black canyon...nyum2..ayam masak masam manis dia marvelous...

    aiyan bt muka nakal..geram tgk..comei..

    ReplyDelete
  12. nasi ayam tu, mmg memanggil2...huhu...besar ayamnya...murah lak tu...

    aku pulak suka sgt pedas nok...suka giler...kalau tak pedas tak feel...hehe...

    harap ada perkembangan yg baik utk aiyan isnin ni...kita sama2 doa yer..

    ReplyDelete
  13. terliur tengok menu2 tuh...
    moga ada berita baik buat aiyan...

    ReplyDelete
  14. Emy- ahak2 yelah, aku redha jelah kene mrh dek ko sbb aku yg slh... nnti kite mkn kt black canyon lg yek... tomyam dia best...

    k Wahida- heheheh murah n sedap kak, ko mmg ptt cube ayam kfc tu kak... pastu jgn lupe bt ntry kt blog ko, camne... insyallah kak, doakan aiyan ek

    k Qhaifa Nur- insyallah kak...

    ReplyDelete
  15. kalo tgk gambo makanan ni segor bijik mata..alhamdulillah..mmg muwah la nasik ayam 4.50 tp ayam beso giler...menu baru kfc tk penah ada yg semenggah...hot n spicy gak yang best kan..

    moga aiyan sentiasa sihat dan ceria :)

    ReplyDelete
  16. k Tihara- hehehe terus kecur ye kak tgk mkn2... kfc yg tomyam tu dana suke kak, sdp... tp tak sangka la hot falmming nih pds giles

    ReplyDelete
  17. nasi ayam tu sedap je..besor2..

    moga ayyan sihat2 je ye..

    ReplyDelete
  18. x try lg kfc baru tuh.. nak try jugak la.. sy mmg suka pedas2 nih.. hehe..

    arap2 jantung aiyan byk perubahan yg positif yer.. amin.. comel senyum aiyan tuh.. rasa nak cubit2 pipi dia.. geram tgk.. hehe..:)

    ReplyDelete
  19. yang last sekali tu paling sedap =) hehe

    ReplyDelete
  20. k Dee- mmg sedap, berbaloi2 gitu

    Ct Rahani- try la ct, utk yg mmg minat pds2 sesuai lah... yg jenis tak mkn pds sgt cam dana mmg tak sesuai... insyallah,doa kan yg terbaik utk aiyan ek

    ReplyDelete
  21. nn Lyyly- heheheh itu mmg sedap, mkn tak abis2

    ReplyDelete
  22. lya x pnh mkn lg kat black canyon ni...

    pedas?? eee.. i like..lg nak makan.. heheh

    ReplyDelete
  23. pedas ek kfc baru tu???? tak try lagiii....

    ReplyDelete
  24. nk kfccccccc... :)

    aiyan, semoga cepat sihat ye :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...