teman2....

Tuesday, June 19, 2012

pesalah yg comei

as salam sume kwn2,

salam selasa sume, hari ni pg keje hati berbunga2 dpt pakai baju kurung moden semula setelah berbulan2 menahan hati bile dpt tgk je baju tu tergantung dlm almari... aku dh mule pakai korset semula, nk bg bdn sedap n nk betulkan semua sistem2 darah dlm bdn nih yg dh mule tak betul... ok lah takmo cite psl korset arini tp nk cite psl sorang bdk yg bt salah...

si Aiyan nih, skrg dh pandai meniarap n sgt laju bergolek2 dlm sekelip mata dia blh berubah tempat heheheh mcm the flash lak... aku nih kn menjht manik, nk menjahit kt sofa atau kt meja, dia tak bg sbb jauh dr dia, si Aiyan ni kalu blh nk aku duk sebelah dia je, so... nk tak nk kene lah aku menjht kt bwh dkt ngn tmpt lpk dia, jd nye sejak dh membuas ngn aksi golek2... laju jelah tgn dia
aduhs... siap blh gelak2 lg n hepi sbb dpt tumpahkan manik mama nyer,dh berapa kali lah manik aku bertabur dek tgn ngn kaki dia... pyh la aku skrg nih nk menjahit, takmo lah sampai msk mlt kan

see see... betapa kuat jari dia pegang bks manik mama

tp kan, dh kalu pesalah comei camni, mmg tak blh mrh 

p/s: nmpaknyer thn ni aku tak blh amik tempahan banyak lah... huhuhui

18 comments:

kakcik said...

Kena hati2 dan simpan manik2 tu dalam bekas elok2. Takut nanti 'termasuk' dalam mulut dan hidung Aiyan.

Qhaifa Nur said...

kena selalu tengokkan aiyan ni, tangannya pun cepat aja tuh...
pernah tengok aeish masuk gabus kecil dalam hidung nasib baik boleh kuar...

norhidana said...

kakcik Seroja- dana simpan dlm bekas2 tuperware kck tu n berttp, tp time nk gune kenelah di hidangkan camtu...

k Qhaifa Nur- huhuhu itulah kak, pyh la skit skrg nih,kene lbh alert

Kakzakie said...

Haa... hari itu kata diam la ni dah ligat dah dia. Itu belum lagi dapat kaki Dana. Kena bekejarlah nak dapat balik kalau dah dalam tangan dia:)

Moga Ayyan terus sihat.

ct rahani said...

siap la lepas nih aiyan dera mama.. silap2 ajak mama marathon sekali bila dpt kaki nanti.. tenang je bila tgk muka anak tgh tido kan dana.. sejuk hati.. :)

nur anis said...

hehe..aiyan nak tolong mama nya tu...:)

p/s : kak..saya tak tahu la alamat kilang kuih raya tu..tapi dia dekat parit 8, pasir panjang, sekincahn..:)

norhidana said...

k Zakie- heheheh... itulah kan kak,skrg ni sampai bdn dia dh sst dek kerana ligat sgt

Ct Rahani- heheheh... nsbla duk apatment je kalu tak mau bekejar la kn... kalu tgk dia tdo rasa mcm nk cubit je

Nur Anis- mmg tlg lah sgt dik oi,tlg mama nyer nngis...
*ohooo kt sekinchan yek,takpe kot2 akak ada kt sana kang akak tanya kt nur anis ek

POSH76 said...

walau camna marahpun bila tngk muka sikecik yg comel hilang semua kemarahan...tp mmg bahaya gak manik tu pada baby...hati2 yer

lelamaisara said...

haip...budak comei ni kacau ibu je ea..hehehe...

jgn kacau tau..naati itu manik masuk mulut ke mata ke mcm ne...ibu yg susah hati nanti..betul tak kan kan...

norhidana said...

POSH76- mmg tak blh mrh pun kak, itulah mmg kene alert ngn dia, tak blh bg dia sorang2

norhidana said...

Lelamaisara- hehee betul3 tp dia mmg skrg ni sgt laju

izan mama mia said...

sbb inilah..saya dah tak ambil tempahan menjahit.....malas nak bergaduh ngan mia...nak tgg dia tidur..alamat ddgn mamanya sekali tido...haaha...

norhidana said...

Izan- huhuhu, itulah hajat hati mmg mcm mls nk amik tempahan tp fkr balik, blh bt tambah2 duit raya nnti.. itu yg amik jugak

LYAfrina said...

hehe.. aiyan saje nk ngusik mama dia tu,,, lya mmg xreti bab2 mjahit..klo org pndai mmg untung..sbb byk msuk duit..modal keluar sikit je..mjahit ni perniagaan y pling mguntungkan.. cuma.. ianya agk mletihkan la..

Papa Mifz said...

perkembangan yg bagus untuk Aiyan yer...tapi tuh la...hati2 dgn manik tuh yer...jauhkan dari budak comel tuh...:)

nn lylyn said...

hati2 takut dimakannye

mia izzati said...

kena jahit kat meja makan..hehe tak pun tunggu aiyan tidooo..onyah pun camtu la..ada je benda dia nak wat

CheNamNam said...

kena simpan leklok tuh dana,risau gak sikecik tuh bukan tau aper-aper..kang tanpa kiter sedar diyer buat makanan diyer manik-manik tuh kanggg..ishh risau hakak,dah mcm2 haku pikir bila nengokkan si aiyan neh main manik..nauzubillah.


tengok aiyan tido sayu jerk hati apatah lg nak marah sicomel tuhh jauh sekaliii...:)