Friday, June 8, 2012

kami n durian

as salam sume kwn2,

salam jumaat semua yek... cpt je kan dh cukup seminggu, bdk2 sekolah pun dh nk abis cuti dh... jwbnyer minggu dpn bermula la rutin pg keje awal semula, kul5+ dh kene bangun la uhuhuhui... sadis2
nk cite ngn korang psl kami dan durian, kami mmg hantu durian, terutama edy heheheh...

smlm ptg beli durian 4biji, sambil aku ngn adik2 aku lyn 2biji durian tibe2 edy yg tgh mkn ckp tingin mkn serawa durian, pastu dia ckp dia yg nk msk... heheheh aku pun apa lg mmg menyokong penuh... dlm kul9lbh aku tertido dh... n bile aku terbangun kul10lbh dh semerbak bau durian, edy dh siap pun msk serawa tu... bestnyer...
pg2 td aku panaskan n beli roti sebuku utk bwk gi opis... hehehhe kalu selalu lah edy rajin msk kan bgs heheheh

heheheh tak jelas pulak

kejap je abis kami ber3 lyn 2 biji tuh

bwk gi opis mkn ramai2

14 comments:

  1. kat sini pun dah ramai orang jual durian..sedapnya...

    ReplyDelete
  2. musim durian dh mula kn dana.. kt sini pun melambak.. baru isnin haritu makan durian.. ni pun hubby sibuk ajak gi carik lg kt smart.. hehe.. sedapnya serawa.. my feveret jugak tuh..

    ReplyDelete
  3. akak pun antu durian gak.bukan menggoda tekak je ni tapi jiwa raga sume la.nak cari mana ni..tak nampak pulak psr mlm kat sini jual durian

    ReplyDelete
  4. Meleleh air liur kakcik tengok durian tu! :)

    ReplyDelete
  5. sedapnyer beb..tingin lak nak buat serawa derian dgn roti jala...heavennya!!

    ReplyDelete
  6. sedapnya durian ;)

    salam kenal dr mamyharraz :)

    ReplyDelete
  7. durian mmg sedap dimakan..tapi tak boleh mkn byk sgt sgt takut sakit tekak nanti...huhu

    ReplyDelete
  8. Skrang tgh musim duyan ni.... Kat kafe opis aku pun dah start jual serawa durian ko.... Minggu ni pun dah mule opis aku berbau durian.... Aku mmg antu durian.... Terbayang2 ni musang king, ioi ngan udang merah niii.....

    ReplyDelete
  9. assalam dn..dana memang minat durian ye..acik inat tempoyak..

    ReplyDelete
  10. skrg ni musim Dana...=)))

    mane2 je ade durina..

    ReplyDelete
  11. doyan sekarang dah mahai..tahun lepas baru rm5 sekilo..la ni dah rm 7-8 sekilo.. sama la kak baru semalam wat bubur doyan..walaupun kuahnye terlebih kaler (gula merah) tapi layan juga makan ngan roti.. tapi mood makan doyan makin kurang lah..napa ntah..tu yang buat serawa..

    ReplyDelete
  12. sedapnyer..skarang musim durian kan.. lya j y xleh nk mkn durian lagi.. pgalaman lalu mberikan pgajaran... hehe

    ReplyDelete
  13. wah durian...
    hubby hari2 nak makan durian aje...gile betul die pada durian ni...

    Alesya dah ok dah Dana...
    memang kuarantin aje die kat rumah...
    sekali tu aje la bawak die kuar..tu pon jauh2 dari kanak2 lain...heeee...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...