Thursday, June 28, 2012

photo diary- mkn2 lg

as salam sume kwn2,

mcm biasa yek arini adalah himpunan banyak gambar2, rangkuman minggu lps n minggu ni... nyeh2, mari lah gambar yg bercerita



my bff yg dh kuruih ni, asik teringat2 je papa john


our fev cheese bred papa john

western lover

takde keje nk kaji sejarah papa john ni

ujung minggu aku terajin lak bt sarap popia sadin

aritu borong novel kt CESB secara online, harga murah2 

lapar yek kwn ku

our lunch today

feveret eyeshadow aku dr majolica.... 

p/s: hehehe sile lah jgn muak tgk gambar mkn2 je yek kwn2

9 comments:

  1. Nn Lylyn- heheh apa yg banyak tu dik? makanan ek...

    ReplyDelete
  2. makan..jemput makan..waaaa..lapar..

    camana ngn anak...ok ker?...ceritalah lagi pasal dia...

    ReplyDelete
  3. seronok tengok gambar makan2... rasa macam makan juga... isshhh... baca entri tentang aiyan,... semoga aiyan lekas sembuh yer, harap tabah dan kuat semangat,... aiyan tentu gembira ibunya amat2 mengasihinya,...

    ReplyDelete
  4. As salam Dana,

    Ayamak! Italian cuisine! Perghh... drooling ni Dana! Byknye shopping buku online... Biasanya harganye mmg berbaloi kan :))

    Lama dah tak pakai eyeshadow! Natural je color tu ek! Suka :))

    ReplyDelete
  5. mane ade muak wey....aku suke koooo!!dpt aku feeling2 terliur cuci mato....syok ade geng satu kepale nie...dpt kuar lunch together....aku dulu mcm ko le dana....kuar ngan geng2 aku ....ade jek tempat baru nak cube mkn...tapi sejak mia dah sekolah ni, terus leee aku lone ranger....takpe laa, aku berkorban demi anak2 aku huhuhu

    ReplyDelete
  6. sila lah jgn muak asyik muka aku jer yg kuar...pulak tu muka aku yg lapor..i baru nak turun berat...kantoi makan fastfood byk ni..hehehe

    ReplyDelete
  7. Papa Johns tu okey gak la perisa pizza dia ... cuma tak best sebab tak provide sos cili....hehehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...