teman2....

Friday, June 22, 2012

Hepy birthday mak tek @tain

as salam sume kwn2,

salam jumaat sume... arini mana korang nk gi supink2 al maklum lah kan jumaat rehat panjang,
takmo cite panjang2, nk tayang kek bday mak tek @ adik aku no3, kami panggil tain singkatan dr nur farahin,dia duk sama ngn aku mule praktikal kt sini, bile dh abis belajar trs dpt keje n trs duk ngn aku... bday dia 21hb mei, takde bt majlis pun, cume potong kek je.... hadiah pun akak dia ni lum beli...

nama panggilan mak tek adalah tain..

dia mmg suke bt muke camtu

kalu la aiyan ikut peel dia naya je

bsr2 dh adik aku

beli kt pistachio je, japanese cheese

beli ayam percik utk mkn ngn ns goreng

p/s: tak sbr nk tunggu potong kek utk aiyan lak...

13 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat hari lahir tain. moga panjang umur & murah rezeki :)

norhidana said...

Nurul Husna- mekasih dik...

Qhaifa Nur said...

selamat hari lahir...
sedapnya kek....

kakcik said...

Happy birthday Tain. Wajah yang cantik tu awatla buat lagu tu? :)

Acik Erna said...

Selamat hari lahir mak tek@tain.sedap ke tu cheese kEk ye.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sama2 kak :)

Qasey Honey said...

hppy besday Tain....tlg jgn buat muka gitu lg ehhh...krg lawo dh...hehe

Azian Elias said...

happy birthday tain. nowadays anak2 punya memek muka bila bergambar macam2 pesen.

Papa Mifz said...

selamat hari lahir utk Tain yer...semoga panjang umur dan murah rezeki....amin...

mamasuri said...

happy besday tain...doh beso yek...moga success selalu yek...

tak tahan aku tgk ayam golek tu..uhuhuh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sedapnye kek

ct rahani said...

slmt hari lahir utk tain.. sedap nampak kek tuh.. :)

norhidana said...

k Qhaifa Nur- mekasih kak...mmg sedap simple je

kakcik Seroja- sbb dia mls nk pakai tudung, masa tu dia lum mandi lg heheh

Acik Erna- mekasih acik, aah japanese cheese

k Qaseh Honey- hheheh dia mmg suke bt muke camtu...

k Azian- betul tu kak... kalu amik gambar suke bt muke mcm2

papa MIfz-tq.... amin2

Emy-aah kan mi, cpt beno masa berlalu... sedap ayam golek tu

BABY- sedap2, walaupun bkn kek SR

Ct Rahani- mekasih ct...