teman2....

Monday, June 11, 2012

mama sorry yek Aiyan

as salam sume kwn2,

selamat pg isnin sume kwn2.... arini awal gile aku gerak gi keje, kul640 aku dh grk wei... sampai opis 710.... mmg awai gile kan... hehehhe punyalah nk ngelak dr jem kn...
heheheh nk tayang kt korang pp aiyan... smlm nyer cite lah, dia duk main kotak biskut dia, yg aku lak dengki duk letak kt kepala dia... punya lah mrh dia sampai pusing2 takmo kene buli dek mama dia tp ntah camne dek kerana kecuaian blh tergaris kt pp dia... huhuhui mampus,
nsb lh papa dia masa tu keje kalu tak.... huhuhui


tgk kt pp sebelah kanan dia tu



14 comments:

lieyalatif said...

sian ko aiyan...pedih tu...nanti aunty babab mama yeak aiyan....

norhidana said...

Lieya- tp dia tak nngis skit pun, dh bbh minyak gmt pas kene tu... nsb lah dia tak nngis je... huhuhu

kakcik said...

Ala... kesiannya Aiyan. Nasib baik dia masih boleh senyum. :)

mamasuri said...

mmg nak kena babab ni mama aiyan...sian aiyan..nnti report kat papa aiyan yek..

norhidana said...

kakcik Seroja- itulah kak... masa amik gmbr tu dh ptg, dh nmpk lg mrh tp nsb lah dia gelak2 suke je

Emy- ahak2 repot lah... wek2 :P

Kakzakie said...

Kenapalah Dana nie... kalau kakak pun nak marah juga hihi.. Bukan tak boleh gurau tapi benda yg Dana guna tu bahaya... dah menyesal kan... kesian Ayyan...

Qhaifa Nur said...

dah ada tanda kat pipi aiyan, ciannya...
jangan ada parut udah...

izan mama mia said...

insyaallah..cpt sembuh nnt..tak sengaja kan...

norhidana said...

k Zakie- ampun2 tak bt lg.... takpe skit je tu kak...jap2 lg msti ilang prt

k qhaifa Nur- takde prt nyer... mintak2 cpt hilang amin2

Izan- amin2... tak sengaja tp mama dia lah yg nyer keje

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alo sian aiyan.. dah la kulit halus.. nak kena mama ni. hehe

POSH76 said...

alahai cian aiyan...kena ati2 dgn baby ni...takper tak sengajakan...

ct rahani said...

alahai ciannya aiyan.. x pe mama bukan sengaja pun kan.. sok2 leh hilang tuh.. pipi bertanda pun aiyan tetap nampak comel tau.. :)

Citarasa Rinduan said...

auwww.........................
sakinya...

tak apa, esok2 cepat hilang parutnya..

Munnafendy said...

xpe, aiyan rileks2 je..hihi