teman2....

Friday, February 10, 2017

terima kasih en papa


as salam semua kwn2,

salam jumaat, rasa arini mcm isnin lak... smlm rasa mcm hari sabtu or ahad heheheh

lps2 balik cuti aritu, ada nampak 1 objek atas meja solek (heheheh abaikan meja yg penuh barang itu)
mule2 segan nk bukak heheheh... 

org dh bagi kite terima ngn hati terbuka heheheh

sila fokus pd plastik tgh tu je ye hehehehe


telefon biasa2 je...

tp aku suke sgt2 sbb warna pink... heheheheh

belah kanan telefon lama... lps ni telefon lama tuh aku jnji nk bg kt edy jd 2nd phone dia

12 comments:

Kakzakie Purvit said...

Rezeki tu Dana
Tak payah minta kalau org dah sayang dia akan bagi bila dia rasa dia nak bagi.

Norhayati Mohd Isa said...

Alhamdulillah..
Rezeki dari en suami ye..
Cantik pulak warna pink tu :)

hainom OKje said...

Wuihhhh bestnya dapat hadiah. Tak de apa apa pun dapat hadiah ni Dana. Hari Jaditak taulah bagi apa..

Dana hakak ni bab hp mmg tak tau. Model apa tu weyh

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Seronoknya dapat hadiah macam tu.

Jobdirumah Buat Duit said...

Rezeki dapat hadiah HP baru. Sukanya.

nurul fatin adiana said...

Alhamdulillah, rezeki

Cik Rose said...

Alhamdulillah rezeki. Syoknya. Kak, model ape hp tu. Lawa pink. Hp rose buat problem juga. Huhu. Tunggu gaji baru leh servey. Hikhik

Warisan Petani said...

Wah Samsu ehh Samsung.

Azian Elias said...

seronoknya..
hati berbunga2 ye..
dah lama tak dapat ni.

cheq da said...

Alhamdulillah..orang memberi kita merasa..

raihanah said...

rezeki namanya tu dana. pink comel je

aryan azra said...

bestnya dapat enpon baru