teman2....

Thursday, February 23, 2017

Photo diary #4 2017

as salam semua kwn2,

salam khamis semua... 

Maaf semalam tiba2 hilangkan diri, dari hari selasa lagi dh tak berapa sihat kan, selasa tu halfday sbb dh tak larat sangat. Ptg tu pg kenek, doc suh amik neb sbb asthma teruk, pastu doc suh amik neb lg pagi esoknya (rabu).  Doc bg mc rabu tuh suh rehat.... tak penah2 amik neb ko.... huhuhu 

TP mmg tak larat betul, mmg ketat btl dada, sebelum2 ni tak penah pun jadi gitu. Aku mmg alah betul ngn udara sejuk2 nih, camne lah nk jalan2 pi CH ke pi Kundasang ke, oversea apatah lg kan hehehehe.

Arini msh terasa2 lg, msh batuk2 tp napas dh normal jd pegi lah keje, duk umah pun penat jgk dok layan rayyan izzan.
Tp dpt inhaler baru, blh la guna dimasa kecemasan kan


Jumaat aritu, sampai paking kite panggil2 dia senyap je... sekali amik gambo... gini rupe penat sgt lah tu

Sabtu baru nih, msk sutun kicap jumpa lak 2 ekor sutun yg ada telur hehehhe

Ni kejadian pagi semalam, neb yg kedua.... huhuhu 

Kite dhla tak sihat, dia bt kecah lak umah... mmg aku bt2 tak nampak jelah semua tuh

Mlm td nyer lauk, gulai ayam ngn terung... pakai rempah gulai cap rose

13 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kasihannya. Semoga cepat baik sakitnya akak.
Jaga kesihatan baik-baik yea.

Kakzakie Purvit said...

Dana ada lelah ke?
Kesiannya... kena pantang makan ni Dana.

Nafira usof said...

Amboiii Aiyan.. penat sungguh tu. hahahaha. sabor jer lah.

Terliur pulak sutun tuh. tapi sutun boleh tahan mahal skrg nih kan. alahh.. semua pon mahal. ikan kecik2 pon mahal oiii.

Moga cepat sembuh. banyak2 rehat. gi opis pon jgn ler buat keje stress sgt.

aryan azra said...

moga kesihatan dana bertambah baik ye..dana tak boleh pergi tempat sejuk2 kena pergi berjemur ditepi pantai tu..lagi best dana

amboi penat sangat nampaknya tu sampai tertidur macam tu ha

sotong ada telur akak suka

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaa kak gulai ayam dengan terung tu :)

norhidana miswan said...

PMDR- macih dik

k Zakie- aah kak, mmg jaga mkn kak ais dh lama pantang

Nafira- itulah klu pnt tido dia asal boleh je, aah sutun skrg nk saiz xxl mmg mahal, klu tingin btl2 baru beli, kene jimat

k Aryan- mmg kak, skrg kt umah tu sejuk kalu mlm n pagi... sutun bertlr tp ssh nk jumpa

Inani- heheheh sedap sbb rempah tu kot nani

TukangKebun said...

Kak doakan Dana cepat sembuh dan sihat ceria kembali.
Buat tak nampak je tu Dana biasalah anak pun pandai bawa diri sibuk kan diri masa ibunya tak sihat.

Cho Zila said...

samalah kita dana .. .akakpun tak sihat... tak selera makan yang buat akak rasa frust ... makan muntah balik.. alahai.. moga kita dua2 cepat sembuhnya

shalimar yusof said...

adoii..terpeleott tido nyee...kesian penat sgt tuu..huhuh,,

Norhayati Mohd Isa said...

Semoga cepat sembuh ye dana..

Penat sangat lah ayyan tu..
Sampai terperuk macam tu :)

Biarlah dana.. kita demam mana nak larat mengemas..
wlpn sakit mata.. layan jer..

hainom OKje said...

Haha....baik punya posisi Ayyan tidur. Penat sangat tu.
Sotong kalau ada telur sedap ek Dana. Tp anak anak hakak tak suka. Maknyalah yg untung hihi.

LYAfrina said...

Musim skarang kot dana..
Fasya pom kna ambk neb dlm 3kali..
Hrp dana dh ok skarang

Warisan Petani said...

Harap2 dh sembuh.