teman2....

Friday, February 17, 2017

TAKDE TUDUNG

as salam semua kwn2,

salam jumaat semua kwn2... 

Biasa ngn dialog nih?

` nak pakai tudung apa nih, takde tudung yg sesuai.... atau
Katek ,nak pakai tudung apa nih, takde tudung dh`

Itu dialog yg aku selalu zikirkan kt telinga maktek bila nk iron baju n tudung tiap ptg or mlm hehehehe.... 
tp hakikatnya cuma maktek n aku je yg tahu hehehhe... 



ni semua koleksi tudung bawal aku.... heheheh

depan ni nampak 2 bahagian, ke belakang tuh ada 2 lagi hehehhe

23 comments:

Kakzakie Purvit said...

Banyaknya Dana!
Kalau dah tak pakai baik sedekahkan kelak kena tanya susah Dana hihi...

norey said...

betul dana...padahal tudung dah banyak...kadang xtahu nak pilih yang mana..

norhidana miswan said...

k Zakie- ni dh separuh yg disedekahkan kt org kak, huhuhu

k Norey- heheheh tulah kan

ZULHILMI TEMPOYAK said...

gurppp... gini ke xde tudung. hahahahaah

raihanah said...

hahah saya pun selalu jadi sindrom takde tudung

Kamsiah Yusoff said...

akak lg banyak kalau dicampur 3 org anak perempuan hehe..tgk yg cantik ja..beli

hainom OKje said...

Hihi ...tu dialog biasa bagi orang pompuan Dana. Satu lagi baju haha....
Padahal dah satu almari. Hakak punya tudung lama lama pun ada Dana. Nak kasi orang sapalah yg nak ek....Org pun tak pakai dah tudung mcm tu

Amy Hilmirda Daud said...

Banyaknya... macam orang menjual, heheh.
Biasalah Dana, banyak mana pun tetap rasa macam tak ada yang sesuai bila nak pakai.

norhidana miswan said...

Zulhilmi- heheheh tunggu lah pn isteri pun akan ada diolog mcm akakjgk

k Raihanah- kan... gitulah kite

k Kamsiah- hehehehe itu mmg lah banyak kak...

k Hainom- baju tu toksah ckp, hari2 kata tkde baju... sampai maktek kata pi keje bogel je hahahha

k Amy- hehehe... itulah ada pikir jgk nk suh adik jual kot2 laku jual murah2

Mrs Anna said...

banyaknya...

aizamia 3 said...

Pakai apa pun en. Hb bukan nak ingat atau perasan design mana. Penat je pakai lelawa.. ekekeke..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Banyaknya. Boleh buat car boot sale macam ni.

Jobdirumah Buat Duit said...

Macam-macam warna ada.
Boleh bagi kat anak buah akak.

TukangKebun said...

Bila kelam kabut yang atas juga dicapai yang paling mudah hehehe...
Yang tak nampak tu lah jarang dipakai hehehe...boleh sampai lupa ada dah kan Dana hehehe...

Warisan Petani said...

Baru tunjuk bab tudung, itu pun kata takde tudung.
belum pakaia luar dalam lagi,
beg tangan lagi,
kasut lagi,
make up lagi,
korset lagi,
minyak wangi lagi,
jam lagi.
Cermin mata tukar2 tak, seminggu satu ke...

Cik Rose said...

Hahaha sama! Dok cakap juga takde tudung sesuai nak pakai. Padahal banyak tudung dalam almari... hm

Naily's Kitchen said...

hahaha..dasyat ko punya xde tudung ek...menimbun gitu katanya xde...hahah..
boleh buat preloved ni dana..

Fieda Zan said...

idok ke tumbang ..tinggi bebenornyer ..

Adam said...

Ada tak orang kata tak ada bra nak pakai?

Aida Salleh said...

Perempuan perempuan....hehehehhehe....

aryan azra said...

banyaknya koleksi tudung

norhidana miswan said...

Mrs Anna- pempuan gitulah hehehe

k Aizamia- abistu takkan nk pakai todong sama je tiap ari kak oi hahhaha

PMDR- itulah mmg tingin, tp tak berkesempatan nk bt

Jobdirumah- anak2 buah pun tak nk pakai kot, skrg semua nk tudung yg pakai sarung2 je

Tukang Kebun- itulah kak, nk pilih tudung kene bongkar sampai ke belakang heheheh

en WP- hahahha dana banyak tudung ngn baju je, yg lain2 tuh berpada2

cik Rose- itulah pasal nya

Naily- hahahah nk wat cmane, hari2 pakai rasa mcm takmo pakai sama...

Fieda- takla, klu tumbang kite letak balik lah bg elok

en Adam- heheheheh takde lak yek

k Aida- heheheheh

k Aryan- kih3 nk wat camne kak, napsu tak blh di bendung bila nmpak tudung

Norhayati Mohd Isa said...

Bukan tak ada tudung dana..
Tapi tak tahu tudung mana yg sesuai dengan baju..
Tu akak selalui beli tudung plain ajer ..
senang nak pakai dgn mana2 baju hihihi